Välkommen till betaversionen av svenska Houzz - kom och säg hej!
9 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (12)
- 9 år sedan
- 9 år sedan
Relaterade diskussioner
Vad har hänt????
Kommentarer (7)Hej Helena! Det finns faktiskt ett alternativ med allting blandat. När du har loggat in på Houzz kan du välja att se bilder från enbart Sverige eller något annat land eller om du vill se alla bilder. Välj land (eller att se bilder från alla länder) i rullisten till vänster på sidan. Ovanför bilderna finns en rullist där du t ex kan välja "Aktuellt i dag" eller "Populärt nyligen". Det bästa knepet för att få variation är dock att söka på olika saker beroende på vad du är intresserad. Houzz innehåller mer än 8 miljoner foton så jag hoppas att du ska hitta några som intresserar dig! Hör gärna av dig om detta svaret inte hjälper dig! Hälsningar, Anna... Se merVad kostar det att anlita en inredare?
Kommentarer (7)Hej, jag arbetar som inredare och inredningsarkitekt och får ofta förfrågningar som dina. Som kund är man rädd att man får betala för mycket och vågar därför inte ta kontakt med en inredningsbyrå. Jag brukar komma hem och titta på vad som behövs i det stora; färgsättning, belysningsplan och möblering etc. Då kan man diskutera budgeten eller helt enkelt så betalar du för de timmar vi lägger ner för att ge dig de verktyg som behövs för att få ordning på ditt hem. Oftast behövs väldigt små medel för att få en stor förändring. En ny färgsättning som fungerar som en röd tråd i hemmet eller en belysningsplan kan ofta göra mirakel! Vill man däremot få ett helt lyft och ändra på det mesta i hemmet då får man en offert på detta. Mitt tips är att kontakta en inredare vars stil du känner att du gillar och ta ett första samtal med dessa. Jag är verksam i hela Sverige men bor i Skåne...gå in och kika på min stil; sidan är under uppbyggnad just nu, men du kan nog ändå känna om det är något för dig. www.gabriellainteriors.com. Lycka till! Med vänlig hälsning, Gabriella...