Välkommen till betaversionen av svenska Houzz - kom och säg hej!
9 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (12)
- 9 år sedan
- 9 år sedan
Relaterade diskussioner
Vad har hänt????
Kommentarer (7)Hej Helena! Det finns faktiskt ett alternativ med allting blandat. När du har loggat in på Houzz kan du välja att se bilder från enbart Sverige eller något annat land eller om du vill se alla bilder. Välj land (eller att se bilder från alla länder) i rullisten till vänster på sidan. Ovanför bilderna finns en rullist där du t ex kan välja "Aktuellt i dag" eller "Populärt nyligen". Det bästa knepet för att få variation är dock att söka på olika saker beroende på vad du är intresserad. Houzz innehåller mer än 8 miljoner foton så jag hoppas att du ska hitta några som intresserar dig! Hör gärna av dig om detta svaret inte hjälper dig! Hälsningar, Anna... Se merVad kostar det att anlita en inredare?
Kommentarer (7)Hej, jag arbetar som inredare och inredningsarkitekt och får ofta förfrågningar som dina. Som kund är man rädd att man får betala för mycket och vågar därför inte ta kontakt med en inredningsbyrå. Jag brukar komma hem och titta på vad som behövs i det stora; färgsättning, belysningsplan och möblering etc. Då kan man diskutera budgeten eller helt enkelt så betalar du för de timmar vi lägger ner för att ge dig de verktyg som behövs för att få ordning på ditt hem. Oftast behövs väldigt små medel för att få en stor förändring. En ny färgsättning som fungerar som en röd tråd i hemmet eller en belysningsplan kan ofta göra mirakel! Vill man däremot få ett helt lyft och ändra på det mesta i hemmet då får man en offert på detta. Mitt tips är att kontakta en inredare vars stil du känner att du gillar och ta ett första samtal med dessa. Jag är verksam i hela Sverige men bor i Skåne...gå in och kika på min stil; sidan är under uppbyggnad just nu, men du kan nog ändå känna om det är något för dig. www.gabriellainteriors.com. Lycka till! Med vänlig hälsning, Gabriella... Se merVar hittar jag någon som kan hjälpa mig med trädgården?
Kommentarer (14)Hej Pysselgumman! Fina bilder i din idébok! Tror det är ett smart drag att anlita en kunnig designer så att du får ihop helheten, och som kan avgöra om dina önskemål funkar med platsens förutsättningar. Vad det kostar att anlita hjälp varierar säkert både från person till person, men säkert också från ort till ort. Om du bara vill ha någon att "bolla" med som du skriver, och inte önskar exakta detaljerade ritningar och skötselplaner skulle det t ex kosta 9.500 hos mig (ex resväg). Du kan läsa mer om det upplägget här: http://madeleinestradgard.se/home/priser_2/small/. Har inte hunnit uppdatera helt här på Houzz eftersom jag är ny på sidan, men du hittar mig på www.madeleinestradgard.se samt på Instagram: https://www.instagram.com/madeleines_tradgard/. Varmt välkommen om du är intresserad, och annars stort lycka till med din trädgård! Kul att du är så intresserad :).... Se merVart hittar jag snygga posters?
Kommentarer (57)Ja, jag håller med dig. I mitt hem finns det tavlor i varje rum; de skapar en mysig atmosfär. Jag kan rekommendera att du tittar på intressanta alternativ här: målningar och väggkonst Det finns till och med reproduktioner av kända konstnärer.... Se mer- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
Mia Nielsen