Fördelar och nackdelar med att ha en pool
9 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (12)
Relaterade diskussioner
Välkommen till betaversionen av svenska Houzz - kom och säg hej!
Kommentarer (12)Så himla kul att vi äntligen lanserat forumet på svenska! Jag är Heidi och är Industry Marketing Manager på Houzz Nordics! Jag ser fram emot att läsa och delta i alla diskussioner kring heminredning och design då jag själv håller på att renovera och inreda vårt nya hem! Jag har skapat en idebok på min Houzz profil som heter Garden & Terrace där jag samlar alla mina ideer och inspiration kring trägårdar: http://www.houzz.se/ideabooks/45933363/thumbs/garden-and-terrace... Se merFördelar och nackdelar med nedgrävda studsmattor
Kommentarer (2)Självklara fördelar är väl att den tar mindre plats i trädgården och då den inte normalt brukar ses som en snygg pryl. Skulle ett barn ramla av är det heller inte samma fallhöjd. Kräver ju dock ett helt annat förarbete istället för vanliga stödben då det blir ett ganska dyrt grävjobb?! Dessa är ju självklara anledningar men vore kul att höra från någon med egen erfarenhet! :)... Se merKamin eller öppen spis? Vilka fördelar och nackdelar finn det?
Kommentarer (1)Jag har 2 kaminer den ena ,en täljstenskamin, som ger en underbar värme, man laddar den med större kubbar när den har fått en ordentlig glödbädd, på morgonen fortfarande glöd! En stor glaslucka så man ser elden. På övervåningen har jag en gjutjärns spis Vermont casting, med sekundär förbränning, med den är inte lika bra som täljstenskaminen, och den slukar mer ved, idag måste den kamin man köper vara miljöklassad, om grannarna klagar på att det rycker för mycket kan det bli problem, det ryker alltid lite när man tänder, lycka till!... Se merBästa husdjuret
Kommentarer (4)Har både katt och hund, och på nedre plan källarspindlar (stora och ljudliga) och iaf en tjusigt blank o fin tusenfoting :D... Se mer- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore
Jelena Todorovic