anna_holmquist26

Vad gör du när du får en present du inte gillar?

Anna Holmquist
8 år sedan
senast redigerad:8 år sedan

När jag var yngre hade jag svårt att säga nej när någon gav mig en ful sak i present. Jag har faktiskt fortfarande fula bonader på vinden som jag inte vågade tacka nej till när en gammal släkting lyckligt överlämnade dem. Det är ju visserligen roligt att få presenter men en del saker vill man såklart välja själv, särskilt de saker man omger sig med varje dag. Vad gör du när någon ger dig en ful sak i present som du verkligen inte vill ha? Låtsas du bli glad eller är du ärlig? Rösta och berätta här!

beach vintage · Mer info

Jag tackar och använder presenten för att visa mig tacksam och göra givaren glad
Jag tackar men ställer presenten på vinden och hoppas att givaren inte ska märka det när hon kommer på besök
Jag är ärlig, säger nej tack och förklarar att vi har olika smak och ger tillbaka presenten
Annat... (kommentera gärna nedan)

Kommentarer (3)

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.