anna_holmquist26

Önskar budgettips till badrummet

Anna Holmquist
8 år sedan

Vilka är dina tre bästa tips för att snygga till badrummet utan att det kostar en förmögenhet?

Villa E · Mer info

Kommentarer (12)

  • A
    8 år sedan

    Håller med om tvål och blommor... Jag hänger gärna upp vackra handdukar också. Särskilt förtjust är jag i hamam-liknande handdukar med sträv struktur och små tofsar!

    Ett annat supertips är kakeldekor. Vi har satt upp det för att täcka en rosa bård ibadrummet i vår hyresrätt. Kostar inte mycket men gör enorm skillnad.

  • Sara Norrman
    8 år sedan

    Bra belysning! Finns inget värre än kalla, osmickrande lampor i badrummet på morgonen. Samt bra förvaring så man får bort alla flaskor och burkar.

  • helenewennerstrom
    8 år sedan

    Att plocka undan allt som ligger framme är första steget tycker jag. Snygga förvaringslådor (gärna men lock så allt döljs) hittar man lätt och billigt och även en växt eller två för att göra det lite lummigt.

  • Carl Palmquist
    8 år sedan

    Håller med om att lägga undan allt som ligger framm i lådor. Blommor är också ett bra sätt!

  • Anna G
    8 år sedan

    En fin tvål (helst från Aesop), gärna med tillhörande handkräm i samma doft och några prints på väggarna är det som gör att jag gillar mitt badrum så mycket!

  • Heidi Allen
    8 år sedan

    Att ha handukar och badrumsmattan i samma färgnyanser! Oftast ser det rörigt ut med för många olika färger och mönster!

  • Sara Norrman
    8 år sedan

    Vad har du för prints på väggarna Anna Grönkvist? Blir nyfiken;)


  • soffan231
    8 år sedan

    Så fin bild!!! Inser att jag måste ta in lite grönt i mitt eget badrum.

  • Anna G
    8 år sedan

    Sara Norrman, vi har till exempel den här: http://www.amazon.com/Vascular-System-Viscera-Anatomical-Chart/dp/1587790777 som har bidragit till en och annan tårtbit på TP!

  • PRO
    STIL & Inredning
    8 år sedan

    En grön växt och snittblommor... Många glömmer att badrummet faktiskt också är ett rum!

  • Anna Holmquist
    Författare
    8 år sedan

    Ja, jag håller verkligen med om att blommor förhöjer.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.