anna_holmquist26

Billiga och smarta inredningstips av gamla saker

Anna Holmquist
8 år sedan
senast redigerad:8 år sedan

Titta så smart Studio Cuvier har använt trälådorna som hyllor på köksväggen. Har du också smarta tips på hur man kan skapa smarta och billiga inredningsdetaljer - kanske t o m av saker du återanvänder? Berätta här!

Nordenskiöldsgatan 5 · Mer info

Kommentarer (3)

  • Sara Norrman
    8 år sedan

    Har inte gjort det själv, men har sett riktigt snygga kuddar gjorda av vackra vintage scarves i silke. De hittar man ofta billigt i second hand butiker, men vill kanske inte riktigt bära dem.

  • helenewennerstrom
    8 år sedan

    I sommarstugan har jag en gammal pinnstol som nattygsbord. Den saknar någon pinne i ryggen men är härligt vintage och perfekt höjd så den fick stå kvar. Vet inte hur mycket återanvändning det blev på den men det är fint iaf tycker jag :)

  • Lisen Karlsson
    8 år sedan

    Pallar är bra inredningsdetaljer som funkar som allt möjligt tycker jag. Likaså sittbänkar. Jag har en sittbänk som tv-bänk, en pall som nattduksbord, en pall som avlastningsbord i badrummet och en gammal vinlåda med ditsatta hjul på som leksaksförvaring i vardagsrummet.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.