soffan231

Urjobbigt! Min man låter mig inte bestämma inredningen hemma!

soffan231
8 år sedan
senast redigerad:8 år sedan

I de flesta av mina vänners familjer är det kvinnan som bestämmer mest när det kommer till inredning. Oftast har de fria händer att göra som de vill och jag är såååå avundsjuk på det. Min man är superintresserad av inredning och design och vill absolut vara med och bestämma. Det kanske låter kul men är också en anledning till mycket tjafs. Dessutom tar det superlång tid för oss att bestämma hur vi ska inreda eftersom allt ska stötas och blötas i oändlighet. Jag kan inte ens köpa en tekopp utan att han har åsikter och jag känner mig ofta helt motarbetad. Hur är det hemma hos er? Vem bestämmer mest? Ni som har det som jag - hur hanterar ni situationen?

Jag har gjort det här till en omröstning för att det är kul men snälla, snälla kommentera också och ge mig lite tips!!!

Wallingatan Stockholm · Mer info

Min man låter mig bestämma
Min man och jag bestämmer tillsammans och det går bra
Min man bestämmer allt utan mig
Annat....kommentera gärna

Kommentarer (2)

  • Anna
    8 år sedan

    Jag har samma problem och kom överens med min man om att vi skulle inreda var sitt rum. (Vi bor i en tvåa) Det har gått bra och jag tycker att rummet som han inredde är rätt fint faktiskt. Lycka till!

  • Lisen Karlsson
    8 år sedan

    Det är konstigt egentligen att det mest är dina väninnor som är intresserade. Är inte de flesta arkitekter män?

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.