anna_244

RÖSTA: Vem har bäst smak - du eller din partner?

Att förhandla om inredningen hemma kan vara en riktig utmaning, även om ni båda har bra smak. Frågan är, vem har bäst smak - du eller din partner?


RÖSTA och berätta vad du tycker i kommentarsfältet.

Funky and Fun Living Room · Mer info

Jag har bättre smak
Min partner har bättre smak
Annat...(kommentera gärna nedan)

Kommentarer (4)

  • Heidi Allen
    8 år sedan

    Skulle vilja påstå att jag har bättre smak men min sambo har också sina åsikter och vill vara involverad i alla inredningsbeslut :) vore så lätt att kunna inreda själv men det är roligare att göra det tillsammans, även fast det tar mycket längre tid och tålamod ;)

  • Sara Norrman
    8 år sedan

    Vi har nog utvecklat en sorts gemensam smak efter tre renoveringar och husflyttar. Vet faktiskt inte längre vem som har vilken stil! Men jag är nog snäppet bättre;)

  • ladymaxie
    8 år sedan

    Vet att jag är jättetråkig nu men smak är väl knappast någon som kan säga att man har bättre än någon annan. Trist undersökning, beklagar

  • Lisen Karlsson
    8 år sedan

    Jag tycker att det är en kul undersökning! Jag vill gärna tro att det är jag som har bäst smak men det tycker tyvärr min partner också. :-)

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.