Var hittar jag en snygg dörrmatta?
Lisen Karlsson
6 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (7)
helenewennerstrom
6 år sedanHeidi Allen
6 år sedanRelaterade diskussioner
Var står du och stryker?
Kommentarer (8)Jag gillar också att stryka men håller med om att strykbrädan är mindre snygg att ha framme liksom strykjärnet. Helst skulle jag vilja ha en lösning med en walk in closet där strykbräda och järn alltid kan stå framme men så bra är det inte. Har istället ett litet, nätt bräde som står undanställt i ett skåp i vardagsrummet och som jag plockar fram när jag tittar på TV. Det funkar bra för mig.... Se merVart hittar jag snygga posters?
Kommentarer (51)Jag skulle helt klart rekommendera https://www.tavlero.se/. De har ett stort utbud av både fotoposters, texttavlor och snygga ramar. Det är både billigt och de har unika motiv som blir riktigt snygga på väggen :)... Se merTrendig svart glasvägg, hur gör jag?
Kommentarer (3)Martin Timell har visat en vägg gjord av träram med plexi istället för glas. Billigare och nog säkrare att slippa glas. Kika på Ikeas köksavdelning, de har byggt på det viset, i varje fall på Svågetorp i Malmö.... Se merSnygg taklampa ovanför matbordet?
Kommentarer (12)Hej Amanda, vid inköp av nya lampor är det bra att först fundera på funktionen. Vill du ha ljuset enbart på bordsytan eller får ljuset gärna komma ut i rummet? Personligen gillar jag att blanda stilar och former. Kristallkronor ger helhäftigt ljus, ofta finns dessa även med stearinljus, "2 i 1", finns nya eller från auktion. Gubi's Semi 47 cm är en skön klassiker som ger mera riktat ljus. FLOS 265 är en annan skönhet men ligger på ca: 7 000kr. Ha kul, testa dig fram, de flesta lampbutiker ger möjlighet till öppet köp så du kan se lampan i din egen miljö.... Se merSara Norrman
6 år sedanUnique things by Lingmerth
5 år sedanmariannese
5 år sedanBjörnol mattor online och i butik
2 månader sedan
Sofie Sjöström design