anna_bergstromtjoho

Måste få tips om hur jag ska slippa min mans gamla gökur!!!

Anna
8 år sedan

Min man vill sätta upp ett gökur (!) i vardagsrummet eftersom hans farfar, som nu har gått bort hade detta uppe på sin vägg. Jag är skeptisk... Dels tycker jag INTE att det är fint, dels tycker jag att det känns urjobbigt att ha en golande gök som ger ljud ifrån sig med jämna mellanrum. Jag tycker dessutom inte att gökuret matchar resten av stilen plus att vi inte behöver ha en klocka på väggen i vardagsrummet eftersom vi ju har våra smartphones med oss hela tiden där vi kan kolla upp tiden. För min man har dock klockan ett affektionsvärde. Hur skulle du ha gjort? (Bilden är inte hemifrån oss utan är en bild som jag hittade på Houzz.)

Blenheim Residence · Mer info

Låt mannen sätta upp klockan där han vill.
Kompromissa och låt mannen sätta upp klockan vid hans arbetsbord där ingen annan ser den och det bara är hans som störs
Släng gökuret i hemlighet och låtsas som om det regnar (haha - skämtar såklart)
Annat....kommentera gärna

Kommentarer (5)

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.