vrainredning

Styling av generös charmig tvåa

VRÅ homestyling
8 år sedan
senast redigerad:8 år sedan

För ett tag sen fick vi på VRÅ homestyling in ett uppdrag på en härlig tvårummare i Stockholm. De ville ha hjälp att få in en mjukare och varmare känsla inför deras försäljning. Så här tolkade vi den nya inredningen till deras bostad. Vad tycker ni?

Före: Vardagsrum

Efter: Vardagrum

Före: Vägg mellan kök och vardagsrum

Efter: Vägg mellan kök och vardagsrum

Vad tycker ni om att vi målade om väggen och tog bort världskartan?

Före: Sovrum

Efter: Sovrum

Före: Balkong
Efter: Balkong

Före: Hall

Efter: Hall

Kommentarer (13)

  • Sophie I
    8 år sedan

    Så snyggt! Vilken skillnad. Lägenheten blev så otroligt mycket ljusare och fräschare!

    VRÅ homestyling thanked Sophie I
  • Anki21
    8 år sedan

    Wow!!! Vilket är ditt bästa tips för att få till det så fint?

    VRÅ homestyling thanked Anki21
  • Anna Holmquist
    8 år sedan

    Fantastiskt så fint det blev! Tack för att du bjuder på dessa fina och inspirerande bilder.

    VRÅ homestyling thanked Anna Holmquist
  • PRO
    VRÅ homestyling
    Författare
    8 år sedan

    Tack snälla! Vi kände också att det blev ett riktigt lyft.

    Anki21, mitt bästa tips att få till det är att tänka helhet redan från att tanken slår dig, att "nu ska jag göra om". Istället för att köpa lite här och lite där, skapa dig en moodboard för att få kontroll på hur du vill att förändringen ska se ut när den är klar :)

  • Heidi Allen
    8 år sedan

    Synd att de flesta stylar först när de ska sälja! Så fint det blev efter stylingen. Kanske ägaren bestämmer sig för att behålla lägenheten? :)

    VRÅ homestyling thanked Heidi Allen
  • Jessica
    8 år sedan

    Tyckte faktiskt världskartan var en fräck detalj men den kanske inte passar "massan". Annars gjorde ni verkligen underverk med lägenheten! Tummen upp!

    VRÅ homestyling thanked Jessica
  • PRO
    Inbe Inredning | Styling
    7 år sedan

    Superfint men jag håller med ovanstående. Jag gillade kartan, den ger en personlig känsla men jag har inte sett helheten irl... :D

  • PRO
    Celon
    7 år sedan

    Det ger verkligen skillnad med styling.

  • PRO
    Stylingvision sweden
    7 år sedan
    Ni fick verkligen fram det
  • PRO
    User
    7 år sedan

    Snygg tapet med karta :)

  • instockholm
    6 år sedan

    Helt rätt att ta bort kartan. Det blir nu lättare att variera enligt egen smak: vägg med fotografier, stor tavla, många små tavlor, möbler framför, osv Med andra ord en riktig "blank canvas" !

  • PRO
    Drews design & interiör
    6 år sedan
    Wow! Snyggt! Helt rätt ta bort kartan..
Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.