trinenyborg

Hvilket spisebordssæt foretrækker I?

Trine Nyborg
8 år sedan

Hvis I skulle vælge mellem disse 9 spisebordssæt, hvilket sæt ville I så vælge og hvorfor?

1
2
3
4
5
6
7
8
9

Kommentarer (9)

  • Anna Maj Madsen
    8 år sedan

    Jeg synes også det er svært, men nr. 4 eller 7 er nok mine ynglings.

  • PRO
    Trina Elkjær Andreasen
    8 år sedan

    Jeg er pjattet med stolene på billede 4, men bordet er ikke lige min stil :) Jeg er meget simpel når det kommer til design og kan rigtig godt li' rene linjer, neutrale farver og helst med et touch af træ.

  • PRO
    Seeberg Byg arkitektur & entreprise
    8 år sedan

    Jeg ville vælge dette bord.


    Vi producerer det selv på snedkerværkstedet, hvor man selv kan være med til at vælge størrelse, form og farver.


    Ring eller skriv

    23342527

    izzoberg@gmail.com

  • Linda Christensen
    8 år sedan

    Jeg er mest til indretningen på nummer 3, men stolene og et rundt bord som nummer 8 eller 9

  • Jette Yde
    8 år sedan

    Billede tre med Eames stolene fra billede 7:)

  • Trine Nyborg
    Författare
    8 år sedan

    Jeg er selv mellem 2 og 7 :)

  • sanna57
    8 år sedan

    Personligt er jeg mere til træ - gerne rustikt naver stil. Men no 5 er et alternativ. Personligt finder jeg at gennemsnitsbordet er alt for smalt til en ordentlig opdækning. Vil derfor ikke eje et der er under 110 cm i bredden.

  • Mikkel Andresen
    8 år sedan

    Jeg vælger nummer 5. Kan godt lide at bordet er i glas og derfor lettere end de andre tunge træborde.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.