webuser_439546

välja märke på väggfärg

E E
8 år sedan

Jag ska göra en snabbmålning av ett sovrum där underlaget inte är det bästa, så jag tycker inte det verkar värt att använda en jättedyr färg. Men jag vill ändå att resultatet ska bli jämnt och snyggt - kanske bara 1 lager (ljusgrå på nu vitmålad tapet). Vilket märke bör jag välja? Fungerar Clas Ohlsons färg okey?

Kommentarer (5)

  • Stina5
    8 år sedan

    Jag har målat med den färgen och det blev jättebra! Lycka till!

  • E E
    Författare
    8 år sedan

    Ja det blev bra! Här är en före-bild.

  • E E
    Författare
    8 år sedan
    Ändrades senast: 8 år sedan

    Så här blev det efter att vi målat 2 varv med Clas Olssons färg Light Steel. Väggyta ca 30 kvm och det gick åt 1,5 burk :-) Den grå färgen med aningen ljusblått stick ger ett mer dagljus-likt ljus i rummet. Intressant hur mycket det förändrar rummets glödlampsljussken!

  • Victoria Axlund
    8 år sedan

    Vilken fin färg! Blev ju jätte bra!

  • PRO
    Caparol
    8 år sedan

    Bra kulörval och fint resultat. Om du ångrar dig är du alltid välkommen in till oss ;)

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.