anna_774

Hur ska jag återanvända glasen?

Milla
8 år sedan

Hej! När vi köpte vårt hus hittade jag ett gäng sådana här "Reda" glasbehållare i en bod på tomten. Det är sex stora och sex små men själva anordningen som de har suttit i är trasig och ful och passar inte i vårt nya kök. Jag är dock väldigt sugen på att använde glasbehållarna och undrar om någon annan har återanvänt sina på något smart sätt hemma hos sig? Visa gärna bilder! Tack, tack!

Kommentarer (3)

  • Anna G
    8 år sedan

    Jag har inga hemma hos mig men rent spontant så tänker jag att de skulle vara riktigt snygga krukor! De små kanske också kan passa som badrumsförvaring för tops, sminkpenslar eller något annat?

  • Josefine .
    8 år sedan

    Har du själva anordningen kvar? Tänker om den kan passa någon annanstans?
    Ovanför arbetshörnan med pennor och liknande saker i. Badrummet som ovanstående skrev. I sovrummet till smyckena.. Anordningen kan man ju använda som tavelhylla samtidigt!
    Eller sätt upp den i förrådet, ha små mojänger i den..
    Eller utomhus kanske? Såga/borra upp taket på anordningen och ha blommor i, något av facken kanske får bli en gömma till fina stenar eller kottar :)
    Eller vid uteplatsen/altanen? Lägg i vad som kan behövas.. Ljus/tändare. Salt/peppar, servetter..

  • helenewennerstrom
    8 år sedan

    Varför inte snickra ihop en nya anordning? Så blir den precis som ni vill ha den! Men alla tips ovanför är ju toppen!

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.