annagronkvist

Förvaring för badrummet!?

Anna G
8 år sedan

Om ungefär tre veckor så flyttar jag till en ny lägenhet, som är super på alla sätt och vis! Det enda problemet är att i badrummet så finns det ingen fast förvaring, inget vägghängt skåp och ingen kommod. Det finns med andra ord noll förvaringsmöjligheter i badrummet just nu, men det är ett stort rum så att få plats med någon typ av möbel är inga problem. Är det någon som har några bra tips? Jag vill inte lägga allt för mycket pengar på det eftersom det är en hyresrätt, och kan därför heller inte göra några permanenta ändringar.

Jag tycker det är fint med en sådan här stege/hylla men där får man inte direkt plats med så mycket, så jag vet inte hur smart det är. Någon som har några bra tips att dela med sig av?


1-planshus - Villa Hasseludden · Mer info

Kommentarer (5)

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.