Lägga golv i badrum?
Carl Palmquist
5 år sedan
senast redigerad:3 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (9)
Carl Palmquist
5 år sedanRelaterade diskussioner
Färgglatt badrum?
Kommentarer (9)Brukar du tröttna och föredrar förändring i hemmet hade vi satsat på en enklare bas (som Kristoffer ovan nämnde). Ett tips är att köra på en halvkaklad lösning med bröstning och måla el tapetsera resterande väggparti. Då har du möjligheten att måla om när andan faller på (så mkt mer snällt mot plånboken än att riva ner kakel). Våtrumsfärg kan du bryta i önskad kulör och tapet finns också för våtrum. Lycka till!... Se merDusch i badkar?
Kommentarer (7)Det går nog, om du har rätt golv och ett vattenavlopp under badkaret - så allt vatten som hamnar utanför rinner dit (golvet måste vara pyttelite lutat). Ett trägolv kanske inte är det bästa :)... Se merSkall du renovera ditt badrum? Lär våra tips nedan!
Kommentarer (5)För badrumsbyggande i Jämtland, kom till Norrkakel Östersund! Välkomna! =)... Se merHjälp med färg till badrum.
Kommentarer (3)Jag har ett duschrum med starkt turkosblått golv och började matcha med handdukar i turkos, vitt och marinblått men helhetsintrycket blev för turkost och nu har jag enbart vita, beige och bruna handdukar och mattor som lugnar ner det lite för skrikiga golvet. Har bara kvar enstaka accenter i turkos som doftljus och vas. Korgar i beige och bruna naturmaterial blev också fint, en del som ytterfoder till krukväxter. T o m min man som är ganska ointresserad av inredning tycker det är fint nu. P.S. Gav alla gamla och nya handdukar i fel färger till ett härbärge för hemlösa som tacksamt tog emot dem. Jag fick mer plats i linneskåpet och mindre dåligt samvete över att jag köpt handdukar jag inte tänkte använda. Second handaffärer är ju ett alternativ.... Se merCarl Palmquist
5 år sedanCarl Palmquist
5 år sedanAson Entreprenad Bygg & Bad
3 år sedan
Västerbottens Golv