sophie12344

Färgglatt badrum?

Sophie I
8 år sedan

Ibland blir jag verkligen inspirerad till att ha lite mer färg i hemmet, exempelvis som detta badrum nedan. Vad tror ni om att ha ett färgglatt badkar och matcha med golv och gardiner? Coolt eller tröttnar man snabbt?


London Townhouse, Notting Hill · Mer info

Kommentarer (9)

  • Anna G
    8 år sedan

    Superfint! Jag känner själv att badrummet verkligen är ett sånt rum där jag skulle kunna gå loss med massa knäppa grejer.

  • Kristoffer Hellkvist
    8 år sedan

    Jag tror på att hålla ganska enkla färger generellt men att försöka ha lite detaljer i färger såsom någon växt, färgglada handdukar osv. Bra exempelbild eller för sterilt?:)

    700 haus Trentham · Mer info

  • Sophie I
    Författare
    8 år sedan

    Tack Kristoffer, väldigt snyggt och cleant!

  • PRO
    Coctail
    7 år sedan

    Superfint

  • mariannese
    7 år sedan

    Jag tycker ett stort badrum tål mera färg än ett litet. Mitt nyrenoverade lilla duschrum går i turkos, vitt, beige och brunt med turkos som dominerande färg och nu känns det lite trist att jag är bunden till dessa färger på handdukar. Jo, marinblått går ju också. Jag donerade alla gamla handdukar till ett härbärge för ingen enda passade i färg.

  • PRO
    husnummertjugo
    7 år sedan

    I ett badrum kan man absolut gå loss med lite mer färger och våga lite mer om man är lite "feg" på färger i övrigt! Testa dig fram med färgglada handdukar, badrumsmatta och lite smådetaljer, börja med max 2 olika färger och se vad du känner efter ett tag. Här hemma går jag loss på färger i hela huset, men allt började i mitt badrum ;-)

  • PRO
    Stina Inreder
    7 år sedan
    Ändrades senast: 7 år sedan

    Mina miljöer/referenser · Mer info

    Tycker absolut att man ska våga ha lite färg! Har en nyrenoverad liten gästtoalett hemma hos mig som gör alla besökare lyckliga!

  • PRO
    Graffiti och Inredning av Pernilla
    7 år sedan

    Jag har lagt in bilder på miljöer med handdukar på min blogg, ett enkelt sätt att få in färg eller bara pigga till badrummet https://ostadat.wordpress.com/2016/07/05/nar-man-varit-pa-stranden/

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.