hzdeleted_28408823

Vilken typ av bord sam stolar hade passat i vårt kök

User
8 år sedan
vi har precis renoverat klart vår lägenhet och ska börja handla möbler. Vårt kök är rätt så avlångt så jag tänker mig ett lite mindre bord med 3-4 stolar. Hade ett runt bord passat? Vilka färger ska jag hålla mig till?

Tacksam för alla tips :)

Kommentarer (9)

  • User
    Författare
    8 år sedan
    Vad tror ni om detta? Vilka stolar runt om? Jag vill bibehålla jordnära element så som trä, betong, läder, grönt (så hela lägenheten har en röd tråd) med en touch av modernt.
  • PRO
    Jacqueline Tamm Lundell
    8 år sedan
    tips om du väljer ett modernt vitt bord så kan du ha tuffare stolar till i lantlig stil för att bryta av! i trä kan vara snyggt med de material du valt i köket vi har denna hos oss på Zandvoort inredning i Sickla köpkvarter :) lycka till med ditt kök!
  • PRO
    Marias Inredning
    8 år sedan

    Jättefint det som Amanda delade!

  • PRO
    Studio In
    8 år sedan
    Om du är sugen på mer guidning och inspiration till din nya matplats så kan vi tipsa dig om att vara med och tävla om en gratis webbaserad inredningskonsultation för ett rum på vår instagram! Vinsten är en plansch med produkter, färgval och material utifrån vinnarens önskade stil för rummet.
    Hade varit roligt om du var med i utlottningen :)
  • PRO
    Ditt kök Danderyd
    7 år sedan

    Trästolarna är snygga!

  • PRO
    J O Golv - Terrazzo Bord
    7 år sedan

    Dessa bord kan varieras efter behov.

    Terrazzo bord · Mer info

    Terrazzo bord · Mer info

  • PRO
    Made by Emma
    7 år sedan

    Snyggt!

  • PRO
    Josefina
    7 år sedan
    Ändrades senast: 7 år sedan

    Hej Dana, Om du fortfarande letar... vad tror du om klassiska eames stolar i plast med antingen metall eller träben? Finns i många färger!

    Här kan du hitta nyproduktion: https://www.svenssons.se/p/stolar/stolar/eames-plastic-side-chair-dsw-stol-l%C3%B6nnben-basic-dark/70000037515

    Annars skulle jag kolla i secondhand butiker för orginalen i glasfiberplast - dyren men så fina!

    Alternativt om du har en lägre budget finns många kopior som sär precis lika fina: http://www.popfurniture.com/pu_sw/designer/charles-eames-replika 

    NW homes · Mer info

    Home #22: David Heide Design Studio · Mer info

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.