decorbaltazarstyle

En ide till badrummet, make up boxar.

Jag designade tidigare ett badrum med visionen om att slippa, komod skåp, hyllor M.m slippa alla ondödiga artiklar framme i badrummet.

Jag fick ofta frågan, hur har du tänkt med alla badrumsartiklar? Var skall de förvaras.
Jag hade min ide om att ställa dig make up boxar. Jag letade länge, hittade flera på andra sidan, men just när jag skulle klocka hem boxarna, hittade jag Inglot, make up boxar i Mall of scandinavia. Vad tycker ni?

Kommentarer (2)

  • Lisen Karlsson
    8 år sedan

    Jag tycker det är superfint med boxar men kanske opraktiskt när man har lite större saker plus att boxarna väl blir lite äckliga inuti efter ett tag. Skåp verkar liksom lättare att göra rent. Jättefint badrum hursomhelst!!! Är du inredare?

  • PRO
    WÅG Event & Inredning
    Författare
    8 år sedan
    Hej Lisen! :)

    Jag förstår hur du tänker!
    Men dem är faktiskt som skåp inuti, jättekära att hålla efter, med flera olika fack och de stora boxarna är stadiga för alla olika typer av produkter. Men du tänker helt rätt, hygien är en viktig del, speciellt i ett badrum!

    Tack, glad jag blir.
    Ja precis, jag arbetar som inredare och stylist!
Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.