emilkarran

Lyfta tunga saker i trädgården

Emilkärran
8 år sedan
senast redigerad:8 år sedan

Hej kära Houzz:are! Vore intressant att höra av ni använder för att lyfta tunga saker i er trädgård? Är det en klassisk skottkärra eller har ni några andra redskap för att lyfta och förflytta tunga eller bara rent av stora och otympliga saker?

Emilkärran · Mer info

Garden Tour · Mer info

Kommentarer (4)

  • Marcus Hartwall
    8 år sedan

    Hej, använder uteslutande en klassisk skottkära. Tar gärna emot bättre förslag!

  • Anna Holmquist
    8 år sedan

    Jag försöker trolla med en gammal pirra men den är "kort" i lastningsytan så den funkar inte alltid helt bra. Måste säga att Emilkärran ser både smart och otroligt vacker ut!

  • PRO
    Roslagens markvård
    8 år sedan

    Ser cool ut ..jag har en med järnhjul från förr i tiden , så det är kul att se en ny modell med modernisering.

  • PRO
    Emilkärran
    Författare
    8 år sedan

    Kära Houzz-följare av Emil-kärran! Kul att ni har uppmärksammat Emil! Det är efter många års bruk av modellen som vi kan säga att den är oslagbar för tunga och breda laster. Vi använder naturligtvis vanliga skottkärror också. Emil är ett alternativ när skottkärran inte är så praktisk.
    Hälsningar Maria

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.