hhinredningfinsnickeri

Sotdöden för det Skandinaviska.

När jag vaknade idag läste jag en kommentar på mitt inlägg i tråden, "Beskriv Skandinavisk stil med ett ord".

Detta inlägg är en tankeväckare till alla Er som håller på med inredning / design.

Fortsätter trenden att man köper från IKEA, Mio med flera stora aktörer så kommer resten av företagen att dö sotdöden. Som företag överlever du inte på att det bara köps någon enstaka förhöjande produkt till hemmet.

Jag skulle kunna räkna upp företag (och även som finns här på Houzz) som inte skulle funnits om det inte vore för att det finns sådana som stoppar in pengar i företaget.

Men jag har varit med så länge, så i allmänhet slutar det ändå med konkurs.

Är det någon som vill kommentera så är Ni välkomna.

Designikonen hyllan Billy. Den får du inte elda upp i din spis (miljölagstiftningen).

Kommentar

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.