Är det helt fel med heltäckningsmatta?
9 år sedan
Jättesnyggt
Helt ok
Sådär
Helt fel
Annat...
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (6)
- 9 år sedan
Relaterade diskussioner
Fint med akvarium i inredningen?
Kommentarer (5)Jag gör en del uppdrag med min konst integrerad i akvarium åt Akvarieleasing & Nordic Green design..som har många snygga flexibla och läckra lösningar och gjort den typen av inredningar. Kolla med dem... Bor man i Stockholm kan man se ett sådan akvarium med min konst på Ekerö möbler...se bifogad bild...till vänster är akvariet i borstad stål med mitt konstglas som bakstycke.... Se merDärför är det bra med lite stökigt hemma - eller?
Kommentarer (2)Eftersom vi bor trångt så blir det att det ligger grejer både här o där, mitt nattduksbord är rena mardrömmen, där trängs allt jag inbillar mig att jag måste ha nära till hands, dammsuger hela "lilla" huset gör jag en gång i veckan + torkar golv, det är ounvikligt att det blir skräpigt med 2 hundar, i övrigt så "punktstädar" jag mer eller mindre varje dag, t ex dammsugning av hall när det blir för skräpigt, torka alla köksluckor den ena dan, göra rent uppe på skåpen en annan dag, osv. tvättrummet ( ja vi kallar det så, det finns endast ett tvättfat) kollas över dagligen, utedasset sopas bara, braskaminen som värmer nästan hela huset måste tömmas på aska varje dag, och det medför att det är mer eller mindre dammigt här hela tiden, det här vedförrådet har jag byggt själv av spillvirke... Se merÄr det en bra ide att måla hela lägenheten vitt?
Kommentarer (14)Det blir toppen med vitt. Speciellt bra om man vill byta färger, mönster, stil, och även till olika årstider. Vit färg är en bra bas om man inte vill "fastna" i en färg, vitt passar till allt. Det finns olika färger av vitt, testa först, låna hem prover och sen är det bara att "känna in färgen" vilken man trivs bäst med. En hall kan vara lite känslig för helvit med tanke på att man både förvarar kläder, skor och väskor. Därför kan det vara praktiskt med en vit basfärg med mönster, så syns fläckarna mindre.... Se merHur viktigt är det med tavlor och annat på väggarna?
Kommentarer (20)Jag älskar färger på väggarna, loppisfynd blandas med min egna konst. Istället för att sprida ut tavlor och bilder överallt i rummet så har jag gjort en stor vägg med både egen och andras konst lite hullerombuller. Olika former på ramarna är ett enkelt knep sa att rummet känns mjukare, det kan det räcka med en eller två ovala ramar mellan de andra kantigare ramarna. Ett helt rum kan ändra färg med en tavla som ger det där lilla extra blinget i ögonvrån, hoppas ni förstår hur jag menar :)... Se mer- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore
Fler diskussioner
GOOD ROOM AB