hanefred

Två diskmaskiner i köket!

Ett beslut jag är så otroligt nöjd med att vi tog inför renoveringen av vårt eget kök sent i somras är att det skulle finnas två diskmaskiner. Det är helt underbart!

Det finns alltid plats till det som behöver diskas, man behöver inte proppa maskinen så full för att få med allt och man hittar alltid det som behövs till vardags i den rendiskade maskinen - som ju töms automatiskt när saker plockas ur för att användas. En liten diskret kedja hänger på den maskin som ska lastas med smutsig disk.

Bor du ensam eller är ni kanske två? Ha två smala maskiner, 45cm breda och tar 8 kuvert (jämfört med 12-14 i en 60cm maskin). Till vardags fylls maskinen på en eller två dagar och till fest har man bra med utrymme till allt i de båda maskinerna

Kommentar

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.