trinenyborg

Hvad synes du om helt hvide hjem?

Trine Nyborg
8 år sedan

Rent og klassisk eller kedeligt og fantasiløst? Hvad synes du om helt hvide hjem? Fortæl os om det her.

Stenbocksgatan Malmö · Mer info

Kommentarer (15)

  • Nikolaj Peters
    8 år sedan

    Hvidt i hvidt bliver måske lidt kedeligt, men jeg synes det kan se godt ud, at have hvidt som grundfarve med lidt 'pops of color'. Puder, stole, små detaljer i andre farver end hvid kan bringe lidt liv og varme ind i den skandinaviske stil.

  • Birgitte Petersen
    8 år sedan

    Jeg er enig med Nikolaj. Jeg foretrækker hvid som grundfarven i vægfarve, skabe osv, men gerne med farverige puder, vaser etc.

  • Malthe Winther Kühn
    8 år sedan

    Jeg synes hurtigt, at det kan blive for hvidt

  • Annamusen
    7 år sedan

    På billedet er det fint, men i i længden ville det blive for kedeligt for mig!

  • asethorup
    7 år sedan

    Jeg synes, som de forgående, at det viser, hvor kedelige og farveløse de mennesker må være, som bor der. - De ønsker måske at være anonyme uden personligt præg.


  • PRO
    Designbureauet RUMLIGHED
    7 år sedan

    Helt hvidt, hvor også gulvet er hvidt opløser fladerne helt, og dermed forsvinder den effekt som kontraster giver os. Nemlig at være med til at fortæller os om former og størrelser. Det bliver svært at navigere i sådan et rum. Derudover kan det giver blænding p.gr.a. reflekser fra solen. Så i mine faglige øjne må der lidt kontrast til for at fortælle vores sanseapparat om rummet.

  • PRO
    Jydsk Planteservice A/S
    7 år sedan

    Stilrent og rent - men de grønne planter på bordet er prikken over i'et :)

  • PRO
    RJ Arkitektur
    7 år sedan

    Der er nogen rum og noget arkitektur som kan bære det, men ofte anvendes det i mangel af fantasi og forståelse.

  • PRO
    Mick Friis Images
    7 år sedan

    Det er jo selvfølgelig en smagssag - men jeg elsker det lys det giver at indrette sig med en masse hvidt og bruge enkelte farvede genstande til at bryde det hele op med. Set fra et fotografisk standpunkt er det også oplæg for nogle rigtig lækre og "clean" billeder.

  • Trine Nyborg
    Författare
    7 år sedan

    Virkelig spændende at læse de forskellige holdninger til hvid indretning. Selv holder jeg meget af det neutrale og rene udtryk, men på billedet synes jeg faktisk, der mangler en smule varme. Et enkelt gulvtæppe og flere 'pynteting' i farvetoner, som spiller godt med det hvide, ville være prikken over i'et for mig!

  • User
    7 år sedan

    Jeg synes, det bliver for klinisk. Helt hvide rum ligner efter min mening mere udstillingslokaler end en del af et hjem.

  • PRO
    HenningsenCo
    7 år sedan

    Synes det afhænger af rumform / størrelse, lys og funktion. Hvidt kan give meget ro men også det modsatte - stress. Hvis der var nogle udfordrende grafiske gardiner, ex hvide med en varm farve (dog ikke hård kontrast), kunne rummet bliver så meget mere interessant og måske endda personligt.

  • Morten B.
    7 år sedan

    Jeg synes hvidt er pænt - klassisk, rene linjer og et æstetisk udtryk.

  • Pia Hansen
    7 år sedan

    rent og klassisk men også rigtig lækkert, jeg er vild med de hvide hjem


Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.