dinprint

Plexiglastavlor vs Canvastavlor - för stelt eller häftig inredning?

Dinprint
8 år sedan

Vi säljer, bland annat, tre olika sorters tavlor. Print på canvas med träram, print på tyg med metallram och print på plexiglas (akrylplast). Personligen tycker jag att plexiglastavlor är jättefräckt. De är moderna och ger en exklusiv känsla. En bekant tycker dock att de passar bäst i butiker och på varuhus. Denna bekant tyckte själv att canvastavlor var betydligt mer passande för heminredning.

Min fråga till er är nu förstås, vad gillar ni bäst? Tyvärr har jag inte två olika produktbilder med samma motiv, monterade på väggen, så bilderna blir inte riktigt jämlika. Men ni kan ju titta på dem och säga vad ni tycker ändå.

Canvastavla
Plexiglastavla

Kommentarer (2)

  • helenewennerstrom
    8 år sedan

    Kul omröstning! Vi har faktiskt både och hemma, men plexiglas är lite mer speciellt tycker jag och är så läckert!

  • PRO
    Emily Hopkins INREDNING & KONST
    7 år sedan

    En blandning av olika material på tavelväggen känns ofta levande och personlig. Välj det som känns rätt med magkänslan!

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.