Vilken är din favoritarkitekt?
9 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (33)
- 9 år sedan
Relaterade diskussioner
Min TV-favvo är Ernst - vilken är din?
Kommentarer (1)Jag gillar också Ernst. Martin Timell är en annan favorit. Jag älskar att allt de gör går så fort att färdigställa. Haha!... Se merVilken carraramosaik är din favorit?
Kommentarer (4)Jag gillar verkligen nr 1! Skulle gärna ha det som köksgolv som sedan går över i trä..... Se merVilken är din favoritkopp till kaffet?
Kommentarer (7)Dricker morgonkaffet i en blå Höganäs Classic Collectionmugg, dricker förmiddagskaffet i Stig Lindbergs små Prunuskoppar om jag är inomhus. Utomhus blir det en mugg ur min samling engelska muggar med trädgårdsmotiv som spadar, krattor och vattenkannor.... Se merVilken är din favoritsoppa?
Kommentarer (7)Dagens soppa, rysk rödbetssoppa med fläskkorv och smetana, blev väldigt lyckad men eftersom jag gjorde den på fri hand kanske jag inte kan göra om den lika bra. Helgens bouillabaisse lagade jag efter recept och den blev lika god som vanligt. En mera ovanlig soppa vi älskar som är bra att laga en fattig dag är asturisk vitlökssoppa. Består bara av 4-5 stora klyftor hackad vitlök som får svettas i en hel del olivolja utan att ta färg, sen i med bitar av 2-3 skivor dagsgammalt vitt bröd, en burk tomater, grovt delade, buljong. Kokas bara några minuter för brödet ska inte bli helt upplöst. Peppar, chili om man vill, persilja. Blir mycket godare än det låter.... Se mer- 9 år sedan
- 9 år sedanÄndrades senast: 9 år sedanCarl Palmquist thanked Fotograf Christian Boo
- 9 år sedanCarl Palmquist thanked Vackrare Arkitektur Firma K M Thisner
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan