henkeberg

Bästa sommardrycken?

Henrik Berg
7 år sedan

Hallå!

Ska ha grillkväll i helgen med d fina vädret och vill gärna ha tips på bra svalkande sommardrycker att bjuda på. vad är er bästa sommardrink, trist bara med öl liksom.

Family friendly outdoor living · Mer info

Kommentarer (13)

  • Fanny B
    7 år sedan

    Hej Henrik! Mitt tips är att om du har en fin drinkvagn, så kan du rulla ut den på verandan och låta dina gäster blanda sina egna drinkar! Kan vara både alkoholfritt och alkoholhaltiga drinkar :) Min favorit är roliga fruktbål!

  • Fanny B
    7 år sedan

    Typ som denna ;)

    Toronto Loft · Mer info

  • mariannese
    7 år sedan

    Vi har alltid Pimm's som sommardrink. Barn och ungdomar får Trocadero som har nästan samma färg och med jordgubbar, gurkskivor och citron i glasen blir alla lika nöjda.

  • PRO
    LINDELLS BYGG.SE
    7 år sedan

    Rabarberdrink är en läskande god fördrink till sommarens trädgårdsfest. :-)

  • PRO
    Snickarbacken 7
    7 år sedan

    Prova Swedish Tonic! Det blir aldrig fel med en svalkande G&T

  • PRO
    Vinkla Arkitektbyrå
    7 år sedan

    Sangria!

  • PRO
    Brittiska Handelskompaniet
    7 år sedan

    Gin & Tonic med en grapefruktskiva istället för citron!

  • PRO
    Dahlquist Ta i Trä
    7 år sedan

    Vatten!

  • Carl Palmquist
    7 år sedan

    Mousserande + fläderkoncentrat + mynta är mycket fräsch fördrink på sommaren. Vill man spice it up kan man toppa den med lite gin.

  • Ingrid Boström
    7 år sedan
    Ändrades senast: 7 år sedan

    Godaste sommar drinken bjöd min dotter på till midsommar. O.P med brännhults citronjuice. Lite is i med en dillkvist? Super läskande faktiskt....

  • PRO
    Tak-renovering i Skåne
    7 år sedan

    Vatten, vatten vatten!:)

  • PRO
    Green Wood AB
    7 år sedan

    Just d vatten!

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.