trine_pro

Har du hjemmet til en Houzz Tour?

Lige nu leder vores Houzz-redaktion efter smukke, unikke, inspirerende eller skæve hjem til en boligreportage, der vil blive udgivet på houzz.dk. Måske dit hjem skal være det næste til at pryde Houzz' forside?

Det behøver ikke være en herskabsvilla i Gentofte for at være interessant for en Houzz tour. Tvært i mod. Vi leder efter rigtige hjem med spændende historier, skæve tvist og masser af charme. Både store og små, moderne og gammeldags.

Hvis du kunne tænke dig en Houzz Tour i dit hjem eller gerne vil høre mere om muligheden så skriv en kommentar i kommentarfeltet nedenfor (meget gerne med billeder), så kontakter vi dig, hvis vi synes det kunne være spændende at lave en Houzz Tour i dine skønne omgivelser.


Marie Louise Brangstrup Schmidt · Mer info

Kommentarer (25)

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.