sophie12344

Enkelt möblera lägenhet inför försäljning?

Sophie I
7 år sedan

Hej!

Jag ska sälja min lägenhet, en 1:a (vardagsrum och sovrum i samma rum) som just nu är helt omöblerad. Jag känner att jag måste fylla den med möbler inför fotografering + visning, men vill köpa så lite som möjligt. Hur får man en etta att se möblerad ut med så lite som möjligt?

Stort tack på förhand!


Har tyvärr ingen bra bild men ser ut ungefär såhär, fast utan mellanväggen:

Apartment in historical Paris · Mer info


Kommentarer (6)

  • Marcus Hartwall
    7 år sedan

    Finns massor av bra inredare på Houzz. Kolla under "Hitta expert"

  • Victoria Axlund
    7 år sedan

    Eller kolla under kategorin Homestaging där finns det flera företag som är helt inriktade på just styling inför flytt

  • Heidi Allen
    7 år sedan

    Du kan få hjälp av home stylister - de lånar ut möbler och deko från fotograferingstillfället fram tills lägenheten har sålts. Jag har gjort det och det blev hur bra som helst och billigare än att köpa massa möbler och grejer.

  • Sophie I
    Författare
    7 år sedan

    Tack för tipsen! Tänker att det i mitt läge är lite för dyrt att anställa en inredare, har inte så stor budget för min studentlägenhet! Någon annan som har konkreta tips på vad de viktigaste möblerna kan vara?

  • Elvira Dahlgren
    7 år sedan

    Kan du inte bara låna några möbler från dina vänner? Typ ett bord, några stolar, kanske en fåtölj? All deko kan du ju också lätt låna ihop? Viktigt att det känns rent och fräscht på bilderna och under visningen

  • Sophie I
    Författare
    7 år sedan

    Sant Elvira, det är egentligen viktigt att satsa på rätt detaljer!

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.