Vad ser du fram emot i höst?
Sophie I
6 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (15)
Fanny B
6 år sedanRelaterade diskussioner
Rensa ut eller renovera? Vad gör du?
Kommentarer (5)Jag är urusel på att återanvända men väldigt bra på att göra mig av med saker. Ibland FÖR bra eftersom jag ångrar mig i efterhand. Är så glad över att jag stått emot lusten att slänga min gamla speceriförvaring (ni vet sådana där glasbehållare för socker, té, kryddor osv) som jag tänker återanvända i mitt kök en vacker dag.... Se merVilken doft vill du helst att ditt hem doftar av?
Kommentarer (2)Kul fråga! Jag tycker något av detta: nybakade bullar, pepparkakor eller lavendel!!!... Se merGör du någon present-adventskalender till dina barn?
Kommentarer (1)Jag brukar slå in små paket i vitt papper med rött snöre och hänga på ett kraftigt snöre i köket. Barnen får ta var sitt paket när de gjort något riktigt snällt hela vägen fram till jul. Det tycker de är kul.... Se merVad tycker du om betong inomhus?
Kommentarer (30)Hej Anna! En stålgglättad betongplatta håller inte i 100 år om den inte är impregnerad med antingen silaner eller siliktar. Konstant fukt och vattentillförsel destruerar betongen på bara några år. Betong blir till sand och just vatten är betongens värsta fiende. Enbart en dränering är aldrig ett 100%-igt skydd . Microcement är ett betongytskikt (3 mm) som appliceras ovanpå plattan, klinkers, golvgips etc och har en tredubblad slitstyrka i jämförelse med en gjuten platta. Maila gärna mig på gustav@cmentdesign.se om du har fler frågor!... Se merSophie I
6 år sedanEldabutiken Gnesta
6 år sedanKungälvs Bygg & Kakel AB
6 år sedanMarias Inredning
6 år sedanSophie I
6 år sedanInredningsälskaren
6 år sedanEldoform
6 år sedanTavelhus
6 år sedanHenrik Berg
6 år sedanMM Fönster O Bygg AB
6 år sedanAndrée Svensson
6 år sedanDeco STHLM
6 år sedanHouzz-ID: 568945320