Badrum i marmor??
8 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (16)
- 8 år sedan
- 8 år sedan
Relaterade diskussioner
Vad är lyx för dig?
Kommentarer (5)Jag håller med Petra. Älskar min trädgård. Lyx inne vore om jag hade råd att köpa den konst jag skulle vilja ha. Kök bryr jag mig inte om alls. Mitt lilla 50-tals kök duger trots att jag har ca 60 cm bänkyta, på bredden alltså. Lagar ändå nästan all mat från grunden, bakar, syltar och saftar där det finns plats, på diskbänken och köksbordet. Min man och jag hjälps åt och klarar oss genom att vi nästan dansar balett runt varandra när vi lagar mat, vi är så samspelta. Visar hur lite plats det är så ni inte tror jag ljuger!... Se merLeverantör av Carrara-marmor i Stockholm - tips mottages!
Kommentarer (0)Hej! Kort och gott, finns en uppsjö av leverantörer av Carrara-marmor, men svårt att välja vilken man ska välja. Någon med erfarenhet eller hört från andra och kan tipsa om bra leverantör?... Se merJag letar efter ett matsalsbord i marmor. Förslag?
Kommentarer (2)Hitta en bra möbelsnickare och be dem göra själva underredet och beställ sedan marmorskivan separat, blir mycket billigare, annars kan du ta ett gammalt bord och sedan byta ut själva bordskivan till marmor, en bra och billig leverantör till marmor skivan är stenskivor.se.Kvm priset ligger runt 2300 SEK for Carrera CD och 2900 SEK for Carrera C (Något vitare marmor ) för 20 mm skivor, lite dyrare om du vill ha 30 mm. Maxlängd är 2800 mm... Se merVill du ha hjälp med att se ditt badrum i 3D "renovering"
Kommentarer (1)Smart!... Se mer- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan