sophie12344

Äntligen dags att köpa blomsterbukett!

Sophie I
7 år sedan
senast redigerad:7 år sedan

Jag brukar köpa snittblommor varje fredag och hittade denna fantastiska bilden nedan från Binderiet Karlstad här på Houzz! Jag älskar färgskalorna.

Vilka blommor kan ni inte vara utan i er favoritbukett? Ändrar ni bukett efter årstid?

Bilder · Mer info

Kommentarer (7)

  • Sara Wallgren
    7 år sedan

    Jag gillar alla blommor som är rosa!!! helst fler olika blommor :):)

  • Sara Wallgren
    7 år sedan

    Kan vara super fint att blanda rosa och vita också

  • Fanny B
    7 år sedan

    Älskar denna buketten

    Emelie · Mer info


  • PRO
    2700kelvin, smart belysning
    7 år sedan

    Snittblommor efter årstiden, varje vecka. Altid en extra enkel blomma till badrummet!

  • PRO
    Rum & Miljö
    7 år sedan
    Ofta vita eller ljusa, rosa toner av säsongens blommor. Snittblommor är en fin och lyxig inredningsdetalj. Lyfter verkligen rummet och humöret!!
  • mariannese
    7 år sedan

    Än så länge kan jag plocka blommor i trädgården och så här års blir det verkligen inte alltid så stilfulla kombinationer! Man tager vad man haver. När jag köper snittblommor blir det efter säsong men antingen vita eller röda för att passa med färgerna i vardagsrummet. I köket går vilka färger som helst men blommorna måste vara låga, inte så lätt att hitta i ortens lilla blomsterhandel. De har mest blommor tänkta att ge bort, lite för fina för ett kök.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.