robertlux

Hur förvarar ni ert vin?

Robert Lux
7 år sedan
senast redigerad:7 år sedan

Det skulle vara roligt att veta hur ni förvarar era vinflaskor. Har ni vinkällare, vinkyl eller förvarar ni dem helt enkelt i en vanlig kyl eller i ett skåp?

Skulle vara tacksam för bra tips!


Surbrunnsgatan · Mer info


Kommentarer (4)

  • Marcus Hartwall
    7 år sedan

    Vill ha följande lösning som är inbyggd

    Extension, Herne Hill · Mer info

  • Sophie I
    7 år sedan

    Älskar bilden @marcus! Själv förvarar jag vinet antingen i kylen eller i ett skåp. Hade gärna velat ha något finare. Det finns ju superfina hyllor och behållare. Mitt tips Robert, om du vill hålla det enkelt, är att köpa ett snyggt vinställ bara!

  • Robert Lux
    Författare
    7 år sedan

    Gillar gömman i källaren, riktigt flott! Sophie, var hittar man grymma vinställ? Vill ha nåt som verkligen står ut från mängden, något i stil med vinfällan ovanför.

  • Sophie I
    7 år sedan
    Ändrades senast: 7 år sedan

    Om du vill ha något enkelt ställ men ändå lite lyxigare kan jag tipsa om detta https://www.rum21.se/sv/artiklar/eva-solo-vinstall-for-6-flaskor-2.html

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.