josefinaboston

Vad tycker du om betong inomhus?

9 år sedan
senast redigerad:8 år sedan

Skulle du kunna tänkta dig att ha betong som väggar och/eller golv? Kommentera gärna för-och nackdelar om du har detta hemma redan!


Ja, absolut! Super snyggt!
Nej, alldeles för industriellt för mig.

Kommentarer (30)

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore