Hemma hos Maria Montazamis mamma i Rum för dig
Houzz Sverige Omröstningar
4 år sedan
senast redigerad:4 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (15)
- Anna G4 år sedan
Relaterade diskussioner
(AVSLUTAD TÄVLING) Vinn inredningshjälp värd 10 000 kronor
Kommentarer (147)Hej Anne! Sandra skrev så här: Jag flyttade in i min nya lägenhet i Enskede i höstas och börjar äntligen få allt på plats. Jag hade min vision på hur jag ville ha det men det var lite svårare än jag trodde att nå dit. Det känns som om jag är på rätt väg men jag skulle väldigt gärna ta emot tips från en superduktig stylist som Jesper för att få till det där lilla extra! Jag vill att min lägenhet säger "wow!" Och det klara jag inte helt på egen hand. Välkommen hem till mig! Vi publicerar inte alltid vinnarkommentaren igen för den finns ju trots allt kvar i tråden. Hursomhelst, nu finns en ny tävling där man kan vinna hjälp av Tjejerna ordning och reda som erbjuder hjälp med att organisera hemma för bättre ordning och reda. [Tävla här![(https://www.houzz.se/forum/avslutad-taevling-experthjaelp-att-organisera-hemma-vaerde-10-000-kr-dsvw-vd~3905959) Varmt lycka till dig och alla andra som vill vara med och tävla!... Se merAVSLUTAD TÄVLING. Vinn lyxig kaffemaskin (värd 1699 kr)
Kommentarer (120)Gillat och delat tävlingen och Houzz sida på Facebook. Oftast fikar jag tyvärr mol allena men om tankarna iväg får skena tar jag en kaffe med Madonna musikvärldens första primadonna! Gäller att tänka outside the box The Pop Queen still rocks! Det vore väldans intressant att med henne bli bekant. Trendsättare och stilikon det kommer man inte ifrån. Från 80-tal ända tills detta nu hon utmanat med det som är tabu. Spektakulära shower i kvadrat fullfjädrad stjärna i megaformat. När hon först kom till New York en gång levde hon på popcorn (dans och sång). Åldras nästan inte alls - som ytterst få fräsch som en vit lyxmaskin från OBH. Ventilera Madonnas åsikter över en kopp Java vore att till Heaven twentyfour-seven kunna stava!... Se merVINN: Lyxiga ljusstaken Gloria från KLONG (värd 1200 kr)
Kommentarer (75)Jag ska vara ärlig, det här med inredningsdetaljer är inte riktigt min grej, kanske är det inte helt politiskt korrekt år 2016 -men det där överlåter jag till min tjej! En sak har jag dock snappat upp, nämligen att "Gloria" sätter pricken över i:et att denna runda sak från Klong är det som verkligen skulle förgylla vardagsrumslivet! Se, vad lägligt det vore med denna vinst, ty den sista augusti fyller hon år, gissa om jag skulle öka i grad om hon denna drömpryl i paketet får!... Se merSöker era åsikter & sidobord tips
Kommentarer (35)Hej tjejer!! Tack ska ni ha för all hjälp, hittade idag ett set med sidobord i lätt mässing/koppar. Kan detta funka? Eller ser det för mycket ut? Skickar med några bilder så ni får se!! Testade nu bara med en orkidé för att se hur det kan se ut, man kan även ha böcker, lampa, dekoration.. Men har ej bestämt om jag bör behålla detta set. Vad tycks?... Se merBallingslöv Lidköping
4 år sedanTegarn Bygg AB
4 år sedanMalin Ivarsson
4 år sedanPierre Bygg & Plattsättning
4 år sedanSleepo.se
4 år sedanAhlins Möbler
4 år sedanVinkylen.se
4 år sedanGabriella Interiors
4 år sedanBallingslöv Jönköping
4 år sedanGiovannas Konst
4 år sedanN Norberg
4 år sedanALMASI BYGG AB
4 år sedanMapiful