sophie12344

Ska du åka iväg någonstans i höst?

Sophie I
7 år sedan

Sitter och tittar ut på det grå höstvädret och längtar bort till solen. Har du någon resa inplanerad i höst? Själv ska jag två korta resor till Spanien och Tyskland.

Berätta gärna vart du ska, det vore trevligt att drömma sig bort!

Key West Residence · Mer info

Kommentarer (21)

  • Fanny B
    7 år sedan

    Skidåkning planerad i vinter! men det är ju inte riktigt sol o bad :P

  • Sophie I
    Författare
    7 år sedan

    Skidåkning är härligt det med!

  • PRO
    Josefina
    7 år sedan

    Räknas att stanna i samma land? Men utforska nya städer? Annars Sydafrika i vår :)

  • Sophie I
    Författare
    7 år sedan

    Sydafrika låter underbart! Givetvis kan det även räknas i samma land, det viktiga är att man unnar sig att komma iväg från vardagen lite! Staycation :)

  • Ossiana Smith
    7 år sedan

    Skulle gärna åka till Bali! Men tror det får bli nästa år. Fokuserar på att snygga upp huset denna höst :)

  • PRO
    Zinq STUDIOS
    7 år sedan

    för mig blir det en resa till mitt älskade Aten

  • PRO
    By Linda-Marie
    7 år sedan

    Jag åker till Medelhavet på lördag. Ska för första gången någonsin resa helt ensam. Bara sol, bad, läsa böcker och samla massor energi

  • Sophie I
    Författare
    7 år sedan

    Åh, Aten har länge stått på min lista över städer att besöka @Zinq STUDIOS!

  • Sophie I
    Författare
    7 år sedan
    Ändrades senast: 7 år sedan

    Att åka ensam på semester till medelhavet låter som en riktig dröm @Interior By Livsspegeln! Inspiration!!

  • mariannese
    7 år sedan

    Har just varit i England, i Cotswolds och Wales men det kanske blir en biltur till Danmark och Lousiana senare i höst.

  • PRO
    Mapiful
    7 år sedan

    Marocko över jul - att rekommendera! Många fina minnen från tidigare år, eftersom vi gör kartor så har jag flera av mina favoriter på väggarna.

  • Malin Ivarsson
    7 år sedan

    Tänkte hälsa på vänner i Nederländerna igen och se Amsterdam ur Holländarnas perspektiv! Finns mycket att upptäcka i det lilla landet och det går snabbt att åka mellan städerna eftersom allt är så nära!

  • Sophie I
    Författare
    7 år sedan

    Cotswolds har jag länge velat åka till @mariannese! Marocko låter helt fantastiskt, bra tips @mapiful och vilket trevligt minne från resan att göra en kart-tavla!!

    Låter riktigt kul med Amsterdam @Malin! Ska själv dit senare i höst :)

  • PRO
    By Linda-Marie
    7 år sedan
    Tre dagar av min "ensamsemester" har förflutit, har det helt ljuvligt här nere. Fotot ät från igårkväll när solen började gå ner.
  • Sophie I
    Författare
    7 år sedan

    Vilken uuunderbar bild @Interior By Livsspegeln!! Tack för uppdateringen! Blir såå avundsjuk när man sitter här på kontoret med ruggigt väder ute!

  • PRO
  • PRO
    2700kelvin, smart belysning
    7 år sedan

    Har en kort men härlig resa till Marrakech att se fram emot. Känner det underbara kaoset bara jag tänker på resan.

  • Sophie I
    Författare
    7 år sedan

    @2700kelvin det låter riktigt härligt! fantastisk bild!

  • PRO
    DREAMHOUSE decorations
    7 år sedan

    Kollegan har bokat skidsemester med familjen medans jag far iväg till Kap Verde en vecka för att njuta av solen.

  • Sophie I
    Författare
    7 år sedan

    Åh vad härligt @DREAMHOUSE!

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.