jessica_vonelvis

Industriellt möter retro

Jessica Jelvin
7 år sedan
Hej,
Jag kommer öppna en klädbutik där jag vill att inredningen går i rustikt i industriell stil som möter retro/vintage. Har dock problem med att få det hela att hålla ihop utan att kännas hyfsat stilrent.

har ni några tips på vad som funkar?

tänker mig järn eller kopparrör som klädhängare och eventuellt att dessa rör håller upp hyllplan i teak.

Kommentarer (6)

  • Sophie I
    7 år sedan

    Wow vilket spännande projekt! Och kluriga stilar att få ihop. Hoppas någon inredare här kan komma med bra tips! :)

  • Sophie I
    7 år sedan

    Kanske du kan hitta inspo här, sökte på industriell stil+garderob: https://www.houzz.se/foton/foton-paa-industriell-garderob-och-foervaring-phbr1-bp~t_21006~s_21184

  • Fanny B
    7 år sedan

    Kanske du kan få inspiration genom att ta en sväng på stan och kika in i butiker med samma målgrupp/stil som den du ska ha? Lycka till!!

  • PRO
    Jenny Palmblad
    7 år sedan
    Ändrades senast: 7 år sedan

    Hej! Om du känner för att sätta lite färg har Glimt.se stålställningar som funkar fint som lite annorlunda butiksinredning. Lycka till med din butik. Vänligen, Jenny

  • PRO
    nolu
    7 år sedan

    Hoppas du hittar något fint, kika gärna in på nolu.se vi har kanske några produkter som passar dig superb!:)

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.