sverigeredaktionen

(Avslutad) TÄVLING: Vinn inredningshjälp värd 10 000 kr!

Houzz Sverige
4 år sedan
senast redigerad:4 år sedan

Victrix inredarna är proffs på att skapa hjärta och själ i både hus och lägenheter. Från ett opersonligt skal till ett hem som passar just dig. Victrix mål är att du ska känna dig som hemma i ditt nya hem redan innan du får in möblerna.

Efter en härlig säsong av 'Rum för dig' på TV3 har du nu chansen att vinna en egen 2-timmars konsultation med Malin Lind på Victrix, en av våra duktiga inredare från programmet.

Beskriv din inredningsdröm i kommentarsfältet nedan för att vara med i tävlingen!

Lycka till!

Tävlingen är öppen för både privatpersoner och experter i Sverige.

Tävlingsregler

Kommentarer (114)

• Maria Persson
    4 år sedan

Behöver verkligen all hjälp jag kan få när de gäller att få fram mysfaktorn i vardagsrummet/matrum/kontoret/baren! Dessa rum är just nu ihop med varandra i ett gigantiskt rum med valv! Torka tvätt där oxå. Används till de mesta. Är verkligen som ett allrum....Men hjälp så man kan strukturera å göra de mysigt!

• e_wictoren
    4 år sedan

Jag flyttade för ett år sedan in i en lägenhet på 45 kvm. Köket är i akut behov av renovering. Dels för att det är i mycket dåligt skick och dels för att få optimal förvaring med bra planering. Som det är nu så finns det inga ytor att arbeta på. Huset är byggt i början av 1900-talet. I köket finns ett gammalt platsbyggt läckert skåp. Det finns förmodligen gammalt trägolv under det nuvarande fuskparketten. Det är viktigt att bevara det gamla unika och samtidigt få ett kök med moderna funktioner. Köket är svårt att möblera. Hjälp!!

• Relaterade diskussioner

AVSLUTAD Julkalender 2015

Q

Kommentarer (134)
    Tack alla som bidragit till lucka två. Nu är vinnaren utsedd och denna gången blev det Hilla Duka med sin fina motivering: "Fem underbara gyllene små ljuskällor - en för varje underbar liten stjärna i min familj! De skulle få stå på min tv-bänk kanske, och sprida ett litet mjukt, varmt ljus över mörka vinterkvällar, när vi samlas i sofforna och myser!" Varmt grattis! Ljuslyktorna kommer med posten. Till alla er som gillar mässing kan jag tipsa om morgondagens lucka som också innehåller något riktigt fint... :-)
    ... Se mer

AVSLUTAD TÄVLING. Vinn lyxig kaffemaskin (värd 1699 kr)

Q

Kommentarer (120)
    Gillat och delat tävlingen och Houzz sida på Facebook. Oftast fikar jag tyvärr mol allena men om tankarna iväg får skena tar jag en kaffe med Madonna musikvärldens första primadonna! Gäller att tänka outside the box The Pop Queen still rocks! Det vore väldans intressant att med henne bli bekant. Trendsättare och stilikon det kommer man inte ifrån. Från 80-tal ända tills detta nu hon utmanat med det som är tabu. Spektakulära shower i kvadrat fullfjädrad stjärna i megaformat. När hon först kom till New York en gång levde hon på popcorn (dans och sång). Åldras nästan inte alls - som ytterst få fräsch som en vit lyxmaskin från OBH. Ventilera Madonnas åsikter över en kopp Java vore att till Heaven twentyfour-seven kunna stava!
    ... Se mer

(AVSLUTAD TÄVLING): Vinn trädgårdskonsultation värd 10 000 kr

Q

Kommentarer (82)
    Vår oas på Ekerö har enorm potential men behöver professionell hjälp att slå ut i full blom. Vi har skapat ett vackert hem invändigt men lyckas inte knyta ihop det med utsidan och skapa en harmonisk helhet. På tomten finns stora vildvuxna ytor utan struktur. Äldre fruktträd, tall, ek, en, syren, hagtorn och björk. Utsikt över Mälarens glittrande vatten. En igenvuxen stentrappa som ringlar sig upp till huset. En grusad uppfart, altaner i alla väderssträck. Gräsmattan som snart blir ett gyllene hav av gullvivor. Några tulpaner som rådjuren ännu inte sett. Älgar, räv, myror, bin och fåglar. Vuxna, barn och vänner som älskar att vara ute. Vår dröm är en funktionell, harmonisk och lättskött trädgård vi kan njuta av året om. Vi är redo att ta steget, kan ni hjälpa oss?
    ... Se mer

AVSLUTAD TÄVLING: Experthjälp att organisera hemma (värde 10 000 kr)

Q

Kommentarer (24)
    8-åringens rum har ingen förvaring med följd att alla saker är utspridda över golvet och i backar som tar upp övrig golvyta och det +10kvm stora rummet känns hälften så stort.. Känns inte det som ett lockande projekt har vi också "djävulsrummet". En garderob där allt vi inte vet vart vi ska ha, slängs in och aldrig återfinns igen. Där allt man inte vill ha framme när gäster kommer, kastas in och ibland försvinner. Försvinnandet tillsammans med det faktum att man alltid får någon sak fallandes ned på sig när man går in ger rummets namn, djävulsrummet. Det är för djävligt rent ut sagt.
    ... Se mer
  • Peter Wästergård
    4 år sedan
    Vi bor i ett 'townhouse'-radhus på 3-våningar, byggt 2009 i nyfunkisstil. På grund av två små barn håller vi oss mest på våning 1 & 2, och har vån 3 mest som gästvåning. Men vån 3 är egentligen mycket trevligt byggd, med stora fönster, en stor balkong och ett sovrum samt ett sällskapsrum. Nu vill vi göra om där uppe till ett smart kombinerat gäst- och förvaringsrum, samt ett skönt sällskapsrum. Främst estetiska/inredningsmässiga förändringar, ser vi framför oss, men eventuellt kan väggarna flyttas. Vi är ute efter smarta lösningar, och skulle säkerligen ha enormt stor nytta av professionella ögon! /Peter och Josefine
  • Gittan Gustafsson
    4 år sedan
    Min dröm är att organisera vårt hem efter att ha flyttat till 90 kvm från nästan 300
  • blixtmodee
    4 år sedan
    Min man och våra 5 barn har flyttat in i en gård från slutet av 1800-talet. Vardagsrummet är en samlingsplats men vi har inte plats för alla att sitta och mysa, läsa, spela musik eller titta på tv. Det är en salig blandning som inte funkar ihop... flera olika träslag, beiga dammiga vävtapeter, udda möbler och stor familj. Vår dröm är att få ett mysig och fungerande vardagsrum som spelar oss.
  • Catrin Sundgren
    4 år sedan

Min dröm är ganksa blygsam, jag skulle vilja...ja just det sova och drömma skönt i mitt sovrum som jag ännu efter 3 år i mitt radhus inte får fason på. Jag köper kuddar, piffar och försöker, men det blir inte mysigt. HJÄLP! behöver ett proffsigt öga för att få till det.

• Karin Svensson
    4 år sedan

Min dröm har pågått i snart 18 år, men blir aldrig riktigt klar. Min sambo och jag började bygga på ett fritidshus, som blev mycket större än det var tänkt, så nu är det uppe i 200kvm. Lagom till att utsidan vart klar så dog min sambo och jag har fortsatt själv att försöka få ordning på insidan. Jag är ganska nöjd med vissa rum, men saknar den röda tråden som skulle göra att alla rum hänger ihop. Framför allt köket, som är stort och öppet. Där är det så viktigt att det blir den bästa platsen av alla, då jag älskar att laga mat.

• Maria Baum
    4 år sedan
    Min dröm är att ha en välkomnande, mysig och praktisk hall för en familj med småbarn!
  • Sussi Nielsen
    4 år sedan

Men åh - igår satt jag i soffan i vårt nybyggda hus och tittade ut över vardagsrum och kök. Tänkte att det skulle varit fantastiskt kul att få hjälp med det där sista piffet som sätter pricken över i och får vårt hus att bli fantastiskt. Så hittar jag den här tävlingen. Känns som att nån läst mina tankar :-) Lyckligast i världen hade jag varit för den här hjälpen!

• Camilla Ericsson
    4 år sedan
    Drömmen vore att få till ett bra compact living boende med en glasvägg som delar av sovrummet från sängdelen som är i samma rum. Att hitta balansen med lagom mycket saker/inredning och snygga förvaringsmöjligheter för att minimera stressen för ögat. Annorlunda är min drivkraft!
  • amlin
    4 år sedan

Vi har ett stort avlångt vardagsrum, i en lägenhet och en stor fyrkantig hall. Vi vill ha en kolonialstil med växter och en härlig känsla. Jag skulle dessutom gärna ha en vägg med växter någonstans i rummet. En mysig varm känsla. Vi vet inte riktigt hur vi skall få till detta. Det måste också vara barnvänligt då vi har två som härjar omkring en del. Det kommer ta 20 år för oss att hitta rätt i våra önskemål.

Snälla hjälp oss hitta stilen!!!

• Annika Perä
    4 år sedan
    Vi ska renovera vårt badrum och tvättstuga i källaren, och jag skulle vilja ha hjälp med idéer och saker att tänka på innan renoveringen. Jag skulle också vilja ha hjälp med att sätta den sista piffen i vårt renoverade kök, få myskänsla och att få ihop inredningen. Den sista piffen.
  • Marianne Medin
    4 år sedan

Vi bor i ett gammalt hus med anor från 1600-talet. Sedan vi köpte huset 2010 har vi renoverat i stort sett det mesta. Men vi har ett rum på övervåningen som är ett tv och aktivitetsrum med genomgång till två sovrum. Här vi behöver lite hjälp med att få en bra lösning på inredning, förvaring och få till en välkomnande myskänslan.

• Helena Starenby
    4 år sedan

Jag har en dröm om ett öppnare och ljusare kök med en frukostbänk som går över i ett frukostbord av enkel bardiskkaraktär. Här kan hela familjen samlas för kakbak, grönsakshackande, olivätande när middagen dröjer, hjälpa till med maten eller få hjälp med hemläxan medan gulaschen puttrar i grytan. Jag har skissat upp planen ett otal gånger, men med bärande väggar och ett kök från 70-talet, så vågar vi inte riktigt ta steget, särskilt som vi väntar vårt fjärde barn i början av december. Kanske får drömmen om ett flexibelt, varmt, modernt och medelhavsinspirerat familjekök vila ett tag ... eller? :)

• Elinor
    4 år sedan

Flytt till lägenhet
    1 januari, ett riktigt råttbo, med galet mycket potential. Högt i tak,
    fuktfläckar i badrum och nio meter balkong. Kärlek, textilier och dimrad
    belysning kommer göra detta till ett fantastiskt Compact living-boende för mig och tre barn
    varannan vecka. Men jag behöver hjälp… Jag vill ha både vuxenliv och barnliv växelvis. Och hur kombinerar m,n det???

• Åsa Bjurman
    4 år sedan
    I vårt rum där drömmar ska bo
    är det bara vitt och trist
    Färg är verkligen en brist, jo

Jag drömmer, hoppas och har en tro
    att med er hjälp skapa en frist
    Där färg och vila bo

Ett rum som skapar ro
    och harmoni med en tvist
    Där många fler drömmar kan gro
  • Nanette Andersson
    4 år sedan

Om jag vann detta pris så skulle jag vilja få hjälp med att ta fram hur mitt nya badrum/relax skall se ut. Ska göra om ett sovrum till en relaxavdelning

• Linn S
    4 år sedan

Min inredningsdröm är att lyckas skapa vardagsrummet till en mysig, hemtrevligt och samtidigt rolig plats. Jag har svårt att piffa till det med de vita väggar och belysning som jag har nu. Jag skulle önska hjälp med färgkombinationer, eventuellt tapeter och möblering.

• Christine Norström
    4 år sedan

Jag skall göra om ett rum till dressing room/walk in closet. Jag behöver hjälp med att ge rummet en lyxig och exklusiv prägel.

• angelahult
    4 år sedan

Köket i vårt hus är ett kök, men det är inte vårt kök. Vi bestämde oss när vi flyttade in att det inte var någon idé att köpa nya fina möbler när barnen var små, för vem vill ha märken efter arga slag med gaffeln i bordsskivan på sitt nya fina köksbord? Så nu har vi ett kök där husets förra ägare har satt sin prägel, där vi har möbler från första lägenheten vi hade tillsammans blandat med sådant vi fått och köpt under dessa småbarnsår och där vi inte velat lägga några större resurser. Vore fantastiskt att få hjälp att göra det till vårt kök nu, ett kök vi kan umgås och leva i under många år framöver. Utan arga gaffelmärken i bordet...

• finomveg
    4 år sedan

Maxad minimalism - med en touch av grönt. För hållbarhetens skull.

I ett litet arbetsrum som ska rymma fler funktioner; förvaring, gäster, arbete och kreativa sysslor.

• bengt_ove_gothlin
    4 år sedan
    Ändrades senast: 4 år sedan

Hej, nu under vintern så håller hantverkare på med en större renovering av mitt gamla sommarhus (från slutet av 1700-talet) i norra Bohuslän. Det är redan orginellt och vackert men jag har bestämt att det är dax för en upprustning med ett litet toalettrum

inne i stora huset samt nytt golv och panel i vardagsrummet. De skall vara klara till april, då jag kommer hem igen efter min årliga vistelse i Asien. Det skulle vara pricken över i-et att få råd av en expert för att få inspiration till att ge det hela en "final touch".

Skickar över lite interiöra bilder också:

Köket domineras av den enorma Bakugnen

Vardagsrummet

Gästrummet som nu skall delas av för att ge plats till ett toaletturymme

Trappan upp till mitt sovrum

Mitt sovrum

Hälsningar

Bengt-Ove

• shila sadeghi
    4 år sedan

jag har två vardagsrum och det är mycket svårt att inreda dem min dröm har varit hela tiden en en dröm att fixa en harmoni mellan möblerna och kunde aldrig nå i min dröm.

med vänliga hälsningar shala

• Elin Hagelvik
    4 år sedan
    Jag, min sambo och vår lilla dotter har precis köpt vårt första hus som är ett nyproduktions hus. Hela huset är ett tomt skal och jag drömmer om att få hjälp med att inreda rummen. Men vårt störst bekymmer är att få till matsalen. Ett ställe där vi kommer umgås varje dag och kommer ha många fina stunder med nära och kära. Hoppas hoppas innerligt på hjälp från ett proffs.
  • pysselarberger
    4 år sedan
    Strax 15 år sen vi köpte drömhuset å totalrenoverade de anpassat efter 4 barn/blivande tonåringar. Nu e dem unga vuxna med egna boende å kvar sitter vi med hur mycke utrymme som helst som man kanske kan göra nåt kreativt av
  • helena_eshammar
    4 år sedan

Har, efter separation, flyttat till en liten, charmig lägenhet tillsammans med mina två barn som båda är i övre tonåren. Vi tycker alla tre om att laga mat och umgås i köket men ytan är inte så stor. Skulle vara en dröm att få planera om och rusta upp köket så det blir mer funktionellt med smarta lösningar för både matlagning, förvaring och umgänge.

• Filippa M
    4 år sedan

Jag och min sambo bor i en tvåa på 62 kvm och har svårt att få till inredningen i vårt vardagsrum, problemet är att vi båda har helt olika stilar och har svårt att få till den där mysiga känslan.

• Jullan
    4 år sedan
    Jag skulle vilja inreda mitt och min pojkväns sovrum så det blir mysigt! Vi har precis köpt ny säng men behöver lite hjälp med resten!
  • lena_k_sundin
    4 år sedan

Taket ner , Golvet upp.. i taket .. vad än som händer kommer det npgot nytt som vänder hopplöst kaos till stil och frid

• shineshine76
    4 år sedan

Skulle bli oerhört tacksam om jag kunde få hjälp då jag som småbarnsförälder inte får tiden att räcka till. Bor idag en en nyproducerad villa sedan 3 år tillbaka och jag finner ingen inspiration och lust. Hjälp snälla :)

• PRO
    Fru Nordström
    4 år sedan

För ungefär 8 månader sedan flyttade vi in i ett nybyggt hus som min man både designat och snickrat. Han har gått "all in" med detaljer och till och med byggt alla snickerier helt själv. Huset andas 20-tal med djupa fönsternischer, breda golv- och taklister och såklart en kakelugn. Det är inte ofta i dagens samhälle som man kan säga att man bor i ett hus som man byggt helt själv ( och då inte ett huspaket) Strax innan vi flyttade in kom även vår son till världen, i och med detta har tiden inte räckt till för att hinna med inredning. Vi har kommit en bit på väg men nu har vi kört fast, så lite hjälp hade varit extra välkommet!

• Lotta Cohén
    4 år sedan
    Efter att ha målat, tapetserat och byggt om i ett par rum, bytt rör, tak och en hel del annat som nöden påkallat, har luften gått ur mig och jag har slutat drömma. Jag har inga som helst idéer att komma med till det som återstår. Ett foto skulle få mig att skämmas över hur det ser ut.
  • Cathrine Croona
    4 år sedan
    Många önskar platser där alla kan sitta.
    Mysa, umgås eller på tv titta.
    Den lilla soffan är skön men inte så stor
    Vill ju att alla ska få plats som i huset vårt bor.
    Trots att vi på möblemanget vrider och vänder
    Så hittar vi inte det ultimata så ingenting händer.
    Att få tips och råd vore verkligen topp
    Så nu är det bara att vänta och känna hopp!
  • Johan Hansén
    4 år sedan

Vi har en lada från 1930-talet tillhörande en avstyckad gård. Vi har lite tankar om att ha en festlokal, gästrum av kobåset och förvara allt från cyklar, ved och verktyg. Vi har Sveriges största sjö inom 150 meter.

• Åsa Forsberg
    4 år sedan

Vårat vardagsrum är byggt 1970 och aldrig renoverat. Just nu har vi brun vävtapet på väggarna och rena rama bastutaket i furu. Nu ska vi måla taket vitt och sätta upp vitt plank på väggarna. Jag vill även köpa blå sammetsoffor men grubblar mig sömnlös över hur de ska placeras för att rummet ska se snyggt ut samtidigt som man ska kunna se tv:n bra. Rummet är avlångt med fönster på två väggar och en stor dörröppning på den tredje väggen.

• annica_alm
    4 år sedan

Vi har egentligen två drömmar. Den ena är att få till sonens rum så att han blir mer självständig. Att vara 21 och bo i Stockholm, plugga och samtidigt hitta eget boende man har råd med är en omöjlig ekvation. Hans rum är på c:a 30kvm. Det vore fantastiskt att att kunna få till det som en egen "lägenhet".

Den andra drömmen är att kunna göra om våra två bodar som står på tomten till träningsutrymme. Vi tränar och tävlar både jag och maken i triathlon. Att ha möjlighet till eget gym, cykeltrainer, löbpband, vikter etc vore galet underbart!

• anette_flemming
    4 år sedan

Är totalt värdelös vad gäller inredning. Vet inte hur jag ska kombinera färg och form, gammalt och nytt. Håller ingen röd tråd utan mitt hem spretar åt alla håll. Skäms nästan när jag bjuder hem folk och därför gör jag sällan det. Min dröm är att få ett hem som jag kan trivas och njuta och slappna av i och där jag kan våga bjuda hem folk utan att skämmas

• lotta_ahlstrom
    4 år sedan

Hej,

Min dröm är att få hjälp med ett "tonårshängrum" i källaren. Jag och min familj har under flera års tid funderat hur vi skulle kunna omvandla ett lekrum till ett "tonårshängrum", skulle bli såå tacksam för hjälp!

Med vänlig hälsning Lotta

• Jonas Georgsson
    4 år sedan

Hej!
    Jag på en inredd vind. Fastighetsägaren gjorde om utrymmet från vindsförråd till lägenheter någon gång på 90-talet. Lägenheten har fantastisk potential men jag skulle behöva experthjälp på två områden. Dels skulle jag behöva hjälp med hur jag på bästa sätt utvecklar mitt kök dels så skulle jag behöva hjälp med materialval.

Kök och vardagsrum sitter ihop med en semiöppen lösning och jag funderar mycket kring för och nackdelar med det och skulle verkligen behöva ett expertutlåtande i frågan.

Alla lägenheter på vinden byggdes med kort varsel och med tight budget så många ytskikt känns billiga/solkiga och jag skulle hjälp med prioriteringar i hur jag ska tänka och vilka delar som är viktigast i att skapa kvalitet och känsla av genuinitet.

Jag hoppas verkligen att ni kan hjälpa mig att ta mig lägenhet från bra till bäst!

Allt gott,

Jonas

• forsakullen5
    4 år sedan

Min dröm är att få vara med om en sådan där "wow upplevelse" som man ser på TV att dom får när de fått hjälp med att inreda sitt hem. Känna det där pirret i magen när man få se resultatet av vad någon som kan sin sak får till av just vårt vardagsrum!

• wancha LillThai
    4 år sedan
    Min dröm är att bygga ett kontor där jag kan ha plats att rita och även ha bra med utrymme till min dator. jag skulle vilja bygga en foto studio som även är mitt lilla kontor där jag kan ha dator, ritbord etc. Men jag ska även kunna ha plats till att fota.
  • anneli_b
    4 år sedan

Vi har bott i vårt fantastiska hus nu i två år men vi får inte riktigt till det. Skulle behöva hjälp med att få allt att harmoniera och kännas hemtrevligt, modernt och passande husets stil som är från 80 talet i tre halv plan med stora öppna ytor.

• Sabina Söderlund Fd Cleman
    4 år sedan

Vi har två drömmar när det gäller vårt hus ... Den ena är att bygga in altanen och öppna upp inifrån matrummet med ett par dubbeldörrar. Den andra är att kunna bygga om garaget till ett mys- och spelrum till våra barn, där de kan få spela sina spel och umgås med kompisar :) Så härligt det vore att kunna få hjälp med att få en dröm att slå in :)

• majojufi
    4 år sedan

Vi är en familj som består av mig (Maria) samt mina tre älskade barn och en hund! Med tre barn i olika åldrar i hemmet krävs det mycket förvaring känns det som men det är oerhört svårt att få till samtidigt som jag önskar öppna ytor och inte för mycket möbler.... Vi har inga förråd utan måste ha alla saker på den yta där vi bor vilket gör det hela ytterligare lite komplicerat....Äldsta dottern 15 år vill att vi ska ha mer ordning för att hon ska vilja ta hem sina kompisar men hur jag än försöker tycker hon (och jag) inte att jagfår till det. En ansträngd ekonomi och ont om tid och ork för att få till det gör att lite hjälp skulle göra så otroligt mycket...

• Mia Ekenberg
    4 år sedan

Oj vilken vinst! :-D Det skulle vara. Jag har en källare som fortfarande efter 20 år ser ut som ett bombnedslag. Det har varit förvaring av allt möjligt genom åren. Aldrig har jag kunnat liksom ens planera. Min dotter och hennes fästman bodde där ett tag med ett helt husnåll i källaren medans dom gjord i ordning sitt hus. Sen flyttar min syster in där efter år av otur, så nu står hennes hushåll där och i samma veva dör min svärmor, och även om man rensar ett bohag så blir det ganska mycket efter som man ge bort eller sälja! Och mitt i allt så finns gubbens verktyg, planker och stuvar från renoveringen av övriga huset. Dessutom var det ridning och egen häst ett tag för våra döttrar. KAOS med andra ord. Jag har en sjukdom som gör att jag inte kan göra så mycket i taget och ibland på flera veckor. Gubben försöker men är absolut INGEN organisatör, mer en liten hamster av skruv och spik ;-) . Jag vet att det kan bli ordning, men som sagt jag vet inte ens vart jag ska börja vart jag ska finna orken. Syster min är också hackig (vilket jävla gäng alltså) och är helt ärlig ingen organisatör alls. Att kunna slippa stressen av att kunna gå ner i källaren och faktiskt hitta det man söker. Vilken dröm!

Original färger och dörrar sen 1970. Nej jag tycker inte om det och tyckte inte ens om det när det var 70-tal. ha ha Men de kan jag stå ut med bara det blir ordning.

• Mia Ekenberg
    4 år sedan

Hoppsan, här är större bilder.

• Lena Karlsson
    4 år sedan
    Har ett nyrenoverat hus och skulle behöva hjälp med lite inredningsdetaljer för att få ihop det hela! Har också ett garage som behöver stylas om för att fungera som förvaring!
  • Maria Schtrutz
    4 år sedan
    Ändrades senast: 4 år sedan

Jag har bott i min lägenhet (2:a på 44 kvm) sen 1994. Först hyresrätt sen bostadsrätt 2008. Mycket är slitet och behöver renoveras även om jag målat om själv, b l a sonens rum. Nytt Kährs askgolv inlagt för två år sedan i alla rum. Jag sover i vardagsrummet och funderar mycket på hur jag vill ha det för att trivas i framtiden. Det ska hänga ihop i hela lägenheten och inte spreta. En vit Stringhylla är nyligen inköpt.

• Houzz Sverige
    Författare
    4 år sedan

TACK till alla som var med och tävlade! Det har varit så roligt att läsa om era inredningsdrömmar. Vi har nu dragit en vinnare som också kontaktats - Elinor - Stort grattis!

Till er andra - håll utkik efter vår stora julkalender som börjar imorgon, 1:a december, här på forumet

• PRO
    Ulrika Höglund Form
    4 år sedan

Hej, Anneli_b Ni är inte ensamma om behovet du beskriver. Ganska vanligt att det kan vara för mäktigt hinna med själv och en inredares ögon och hjälp är så mycket värt. Lycka till att vinna hjälpen, om inte annat hittar ni mina råd via Houzz att boka. Välkomna!

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Genom att fortsätta använda vår hemsida eller app samtycker du till att Houzz-gruppen använder cookies och liknande teknologi för att förbättra vår produkt och service, ge mig relevant innehåll och göra min upplevelse personlig. Mer info.