bemz_design

Hur stylar ni inför jul?

Bemz Design AB
7 år sedan

Skandinavisk Jul eller klassiska röda toner - vad föredrar ni?

Kommentarer (13)

  • Sophie I
    7 år sedan

    Vilken rolig fråga! I år kör jag faktiskt på vitt och silverdetaljer - ingen röd jul. Fullkomligt älskar den gröna soffan på bilden!

  • Inredningsälskaren
    7 år sedan

    Tycker det kan vara svårt att välja, beror lite på var man firar jul (föräldrar, lantställe..) och vilken inredning som passar med vad. Själv gillar jag röda detaljer men viktigaste är adventsljusstakarna!

  • PRO
    Bemz Design AB
    Författare
    7 år sedan

    Väldigt snyggt!!

  • PRO
    User
    7 år sedan

    Hos Yndlingsting indretter vi sådan her :)


    BARK cushion · Mer info

    Bemz Design AB thanked User
  • Patricia Marques Maddaloni
    7 år sedan

    In love for my BEMZ xmas cushion covers!


    Bemz Design AB thanked Patricia Marques Maddaloni
  • PRO
    TF Kreativtt Design
    7 år sedan

    Jag föredrar en väldigt skandinavisk stil inför julen. Går väldigt stilrent med grått och grönt för att göra det lite lugnare och modernare.

    Bemz Design AB thanked TF Kreativtt Design
  • mariannese
    7 år sedan

    Omodernt och traditionellt rött och grönt här, röda sammetskuddar i soffan med broderade granar i guld kommer fram till jul. Mycket koppar, guld och mässing, lummergirlanger med röda rosetter runt öppna spisen. Väldigt mycket halmgrejor och allmogekeramik överallt. Enda avvikelse är väl matbordet som går i mörkblått, vitt och tenngrått för att passa porslinet.

    Bemz Design AB thanked mariannese
  • PRO
    Welcome Home Design
    7 år sedan

    Adventsdukning med julrosor - en favorit!

  • PRO
    Josefina
    7 år sedan

    Jag gillar rött och grönt och mysigt och mörkt! Traditionellt, men kanske inte alltid snyggast. Känns bara så mycket mer hemtrevligt :)

  • PRO
    Linnéa Christiansdotter
    7 år sedan

    Grått, vitt & grönt är färgerna jag änvänder mig av denna jul. Mycket ljus höjer mysfaktorn tycker jag.

  • PRO
    Kajsas Hem
    7 år sedan

    Lite så här blir det..Har ett väldigt färgstarkt hem, så massor av ljus och blommor..

  • PRO
    Stadsverk
    7 år sedan

    Jag plockar in lite fint från naturen, kostnadseffektivt, stämningsfullt och doftar gott!

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.