julia_vinberg

Hjälp mig hitta gardinerna/gardintyget!!!

Julia Vinberg
7 år sedan

Hej! För ett tag sen besökte jag och min pojkvän en restaurang där vi båda tyckte om gardinerna (Vilket är i princip omöjligt). Jag var pinsam nog att fråga servitrisen om hon visste var de var köpta, men hon visste tyvärr inte det. Så nu frågar jag er... Vet ni vart det finns såna här gardiner eller gardintyg? Restaurangen ligger i Kristianstad. Bilden är något otydlig men gardinerna är skira, smått "ojämnt" plisserade och i en snygg petrol färg. Jag har letat och letat och hoppas verkligen att någon av er kan svara. Tack!

Kommentarer (5)

  • mariannese
    7 år sedan

    Gardinen på bilderna ser inte ut att vara petrolblå för mig. Ser mera ut som brunbeige?

  • Julia Vinberg
    Författare
    7 år sedan

    Ja bilden är väldigt dålig men de är petrolblå i verkligheten. Men om ni har ett tips på liknande gardiner i en annan färg är jag tacksam för det också. Jag gillar strukturen och hur skira de är :-)

  • Sophie I
    7 år sedan

    Ser fina ut! Tips att leta runt online, nu är denna i länken nedan grå men tunn och mönstrad. Det finns väldigt många på denna sidan: http://www.textilgallerian.se/gardiner/fardigagardiner/hasta-slingra-gra-gardinlangd

  • Åsa Gudmundson
    7 år sedan

    Hemtex har sammetsgardiner i petroleum. De skimrar verkligen Såå snygga men du söker tunna...

  • PRO
    EJ Interior
    7 år sedan

    Vet att Indiska har haft liknande förut, vet inte om dom finns kvar dock. Tror även att Ellos eller Jotex kan ha i liknande struktur.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.