Nya barstolar och bänkskiva
9 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (6)
- 9 år sedan
Relaterade diskussioner
Kök - vilket kök? Tips på luckor?
Kommentarer (13)Hoppas det är okej med lite reklam för oss själva, håller med ett inlägg om att köpa stommar på IKEA och sedan sätta in nya köksluckor, alt, om man är nöjd med layouten på köket som det är idag att endast beställa måttanpassade köksluckor, Vi på GÖR DET SJÄLV KÖK har norden största sortiment på köksluckor som är måttanpassade eller som passar till IKEA KÖK, går även att komplettera med stommar till Gamla FAKTUM från oss.... Se merBehöver inspiration till barstolar
Kommentarer (2)Jag älskar kök med barer som matbord. Tycker det är snyggt med väldigt simpla rustika och kanske industriella barstolar i lite skön retrostil. Däremot bör stolarna vara bekväma med rygg och fotstöd ifall dem ska användas som matstolar under längre middagar, något jag själv märkt :) Bjuder på två designklassiker..... Se merBadrum före och efter
Kommentarer (6)Det stämmer! Ibland behöver man faktiskt inte byta ut ett helt badrum, vilket är ganska kostsamt. Är kakel och klinker ok kan man göra en snygg och smart förvandling bara genom att byta badrumsinredning, ny toalettstol, etc. För hantverkarna tog det cirka 3 dagar totalt inkl riva den gamla duschväggen, sätta in nya duschväggar, ny takdusch och blandare, ny badrumsinredning med högskåp, kommod och handfat inkl blandare, spegel, toalettstol, belysning. Sen har jag själv syltat :-)... Se merKöksrenovering före/efter
Kommentarer (4)Högblanka ytor skapar ett modernt och exklusivt intryck. Om man istället är ute efter en mjukare känsla så skapas det genom ytor eller detaljer med struktur/mönster, varma färger eller mjukare material (bänkskiva i trä exempelvis).... Se mer- 9 år sedanÄndrades senast: 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore

User