Förnya med gardiner!
9 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (8)
- 9 år sedan
Relaterade diskussioner
Jag behöver hjälp med min hall
Kommentarer (7)Hej! du har fått många bra tips om belysning och ljusa färger. Glöm inte färgerna på golv och i tak också gör skillnad. En rolig grej som man glömmer ibland är vad som är i synfältet när du eller dina gäster kommer in i hallen. Att se ljus falla in, lite längre in i lägenheten eller ha något snyggt på en vägg som lockar kan göra susen. Såklart ska det vara snyggt och trevligt i hallen, men den är trots allt bara början!... Se merGardiner eller inte?
Kommentarer (3)Jag har länge velat köpa gråa linnegardiner men bangar alltid ur i sista stund... Känns som att skirt linnetyg inte är särskilt mörkläggande? Har jag rätt eller fel??... Se merSka vi ha gardiner eller inte?
Kommentarer (6)Hej Heidi! Jag tycker att du har fina fönster och att det är synd att täcka dessa med gardiner. Behöver du insynsskydd? Då kanske detta kan vara ett tips till dig: http://stylebyemilyhenderson.com/blog/gila-diy Jag kan tycka att det blir ombonat och trevligt med gardiner i rummet. Du kan kanske hänga gardiner från taket vid väggen där det står en golvlampa (eller om det är en vägglampa). Lite svårt att avgöra av bilden om det fungerar på andra sidan eller om det är en öppenspis/hylla där. Vänliga hälsningar, Elinor... Se merGardiner på balkong
Kommentarer (1)Hej Aida! Har du tänkt dig hängande tyggardiner på en skena, persienner eller något annat? Om du kan ladda upp en mobilbild kommer du få många fler konstruktiva svar från alla i Houzz community. Ser fram emot att se dem!... Se mer- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan
- 9 år sedan

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore
Fler diskussioner

mariannese