sophie12344

Vilken soffa från IKEA är din favorit?

Sophie I
3 år sedan

Jag ska köpa en ny soffa från IKEA men kan inte riktigt välja vilken jag ska ha! Bor i en modern lägenhet med ljusa färger, så känner att nästan alla varianter hade passat bra?

Hjälp mig gärna - Klippan, Ektorp, Stockholm, Vallentuna... vilken är din favorit och varför?

our house 3 · Mer info

Kommentarer (12)

• Inredningsälskaren
    3 år sedan

Jag gillar Stocksund väldigt mycket!

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S79094878/

Sophie I thanked Inredningsälskaren
    Det bästa svaret
  • Ossiana Smith
    3 år sedan

Om du har en ljus lägenhet, kanske bryt av med något färgstarkt a la Elsa Billgren: http://www.ikea.com/gb/en/products/sofas-armchairs/fabric-sofas/stockholm-three-seat-sofa-sandbacka-green-art-90245055/ 

Sophie I thanked Ossiana Smith
  • Sophie I
    Författare
    3 år sedan
    Ändrades senast: {last_modified_time}3 år sedan

Vilka bra tips! Gillar Stocksund också, och idén med en färgglad soffa är ju super! Vilken färg bör man satsa på? Vill ju ha något "trendigt" som ändå håller i längden

• PRO
    Cosy Home by May
    3 år sedan

Jag hade valt en ljus, absolut

Sophie I thanked Cosy Home by May
  • PRO
    Örebro TapetserarVerkstad
    3 år sedan

Gillar också Stocksund och även Nockeby 3-sits :)

Sophie I thanked Örebro TapetserarVerkstad
  • Sophie I
    Författare
    3 år sedan

Nockeby är riktigt fin och stilren!

• instockholm
    3 år sedan

Stockholm med den nya klädsel i mörkblå sammet eller den gamla i grön sammet är supersnygga, Hade för länge sedan Ektorp men jag tyckte klädseln blev sladdrig snabbt och soffan såg då gammal och nedsutten ut.

• mariannese
    3 år sedan

Jag är väldigt förtjust i gröna Stockholm eftersom jag älskar både grönt och sammet.

• Pouline Gernes
    3 år sedan
    Stockholm i den nya blå klädseln är helt galet fin!
  • lisa1926
    3 år sedan

Norsborg. Den har så många olika combos

• PRO
    Fouremptywalls
    3 år sedan
    Karlstad eller Söderhamn skulle jag välja. Karlstad känns klassisk med raka former. Den passar absolut in i en modern lägenhet. Söderhamn likaså. Lycka till med soffköpet!
  • PRO
    Angelicas foto & design
    3 år sedan

Jag gillar verkligen Kivik, dock med vit klädsel som inte finns kvar. Annars har du Söderhamn som ett bra alternativ med moduler :)

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Genom att fortsätta använda vår hemsida eller app samtycker du till att Houzz-gruppen använder cookies och liknande teknologi för att förbättra vår produkt och service, ge mig relevant innehåll och göra min upplevelse personlig. Mer info.