kompossible11

Vilken inredningstrend saknar du INTE?

Jag ska måla om mitt vardagsrum och kom att tänka på svampmålning som var så himla poppis för många år sedan (på 90-talet måste det varit?)! Är ganska glad att trenden är över men den lär väl komma tillbaka igen som alla andra trender! Kan ju också säga att jag inte saknar bruna manchestermöbler...


Vilken trend saknar ni INTE?


Bruce Resident · Mer info

Kommentarer (5)

  • Sophie I
    7 år sedan

    Superstarka färgglada fondväggar är väl inget man saknar direkt, även om pasteller är på tapeten (håhå!) igen.


    Artfully Arranged · Mer info

  • mariannese
    7 år sedan

    Länge sen nu, men naturella vävtapeter och sjögrästapeter är det värsta jag upplevt hittills. Man fick dammsuga väggarna nästan lika ofta som golvet. Medaljongtapeter i rött och guld hade en bekant. Ryys. Avokadogrönt kylskåp och senapsfärgat sanitetsporslin. 70-talet var den absolut värsta perioden inom inredning. Nu senast har jag tröttnat på stora och små bokstäver överallt, pretentiösa visdomsord på väggar och kuddar.

  • Sara Norrman
    7 år sedan

    Jag har svårt för 80-tal, med bulliga svarta skinnsoffor och barskåp som lystes upp när det öppnades. Och akvarier!! Däremot skulle jag gärna ha lite sjögrästapet hemma mariannese.

  • PRO
    Silander & Holst S.L.
    7 år sedan

    Ha ha.. blev påmind om dessa svamplaserade väggar. Hade ett vardagsrum i färgen Terracotta. Tyckte då att den var så snygg : ) Men även 80-talets skinnsoffgrupper i buffelskinn, och 70-talets manchester fåtöljer är inget jag saknar. Men .. man skall aldrig säga aldrig...

  • PRO
    Drews design & interiör
    7 år sedan
    Jag saknar inte tapeterna med färgstänk! :)
Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.