Vilken bild gillar du mest?
8 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (6)
- 8 år sedan
- 8 år sedan
Relaterade diskussioner
Vilken kökspryl skulle du inte klara dig utan och vilken är onödig?
Kommentarer (26)Vad sägs om att skänka alla dessa 'värdelösa' prylar till en loppis eller nån organisation som tar emot klappar såhär inför jul? Det KAN vara nån annan som blir glad, och så får du lite feng shui och mer plats på köpet! Jag använder nog allt vi har hemma, utom finporslinet (konstigt att jag ändå inte vill göra mig av med det...!) men den där bakformen i silikon och groddburken ser inte dagsljus alltför ofta :-)... Se merRÖSTA: Vilken bild gillar du mest?
Kommentarer (2)B! Vilken dröm med så mycket ljusinsläpp i badrummet.... Se merVilken typ av trädgård föredrar du?
Kommentarer (24)Eftersom vi har ett hus från 1927 med en tillbyggnad från -60 talet så har vi bytt fönster på 60-tals delen till spröjs så huset blir enhetligt. Största delen av gräsmattan är på baksidan då man förr odlade det man åt. Vi har sparat en stor del av gräsmattan "ren" då vi först hade barn/fotbollsmål osv och nu har ett barnbarn/gungställning mm. Vi har fortsatt som man gjorde förr med fruktträd och bärbuskar efter kanterna och en stor rabatt i en vågform och runt vårt gästhus så har jag grävt rabatter där vi har bla kryddväxter och växter som drar bin, fjärilar mm. Ett par små, flygfäsholkar har vi också satt upp. Det senaste är ett växthus och en rabatt mot parkeringen som skall blomma i lila, vitt och silver.... Se merVilken trend är du trött på?
Kommentarer (21)Jag tröttnar på det som är lika överallt. Håller t ex med Elvira om kakaoögonen som ju egentligen är fin men som känns så otroligt fantasilös eftersom man ser den överallt. Samma med Andy Warhol-moderna-muséet-posters, de där boll-mässings-ljusstakarna från Svenskt Tenn (som ju egentligen är superfina!!!) och allt annat som syns i varenda inredningsreportage. Jag hämtar inspiration från hem som detta: https://www.houzz.se/magasin/hemma-i-elsa-billgrens-droemska-laegenhet-paa-soeders-hoejder-stsetivw-vs~57496801... Se mer- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore
Antonia Anastassopolo