josefinaboston

Hemma hos: Bakom stängda dörrar – vilken svensk kändis hem vill du se?

Josefina
6 år sedan
senast redigerad:6 år sedan

Som ni säkert vet skriver vi ofta Houzz Tours (hemma hos-reportage) i vårt magasin om fina hem i Sverige. Nu vill vi veta vems hem du skulle vilja spana in? Det kan vara allt från artist till författare, bloggare till lokalkändis... you name it! Lämna en kommentar med din önskan! Eller så kanske du rentutav känner någon med ett fantastiskt hem? Maila då gärna direkt till mig och berätta mer - så kanske din väns hem kan komma med i vårt magasin! josefina@houzz.com Några tidigare Houzz Tours:


Kommentarer (6)

  • Caroline Danielsson
    6 år sedan

    Underbara Clara! Verkar så himla mysigt där, skulle vara kul att se mer :)

  • PRO
    Marias Inredning
    6 år sedan

    Oh vad kul fråga! Jag skulle gärna kika in hemma hos Brita Zackari och Emilia de poret :)

  • PRO
    User
    6 år sedan
    Röstar gärna på: Lena Nyholm_Holgerdesign som har läcker färg design och duktig stylist för bl a *Så Mycket Bättre inspelningarna. En designer som förtjänar lite kred och har precis iordningställt sitt nya färgsköna hem
  • Lovisa Sekund
    6 år sedan

    Det hade varit superkul att se Sofi Fahrmans stockholmshem och höra mer om vad som är viktigast för henne för att skapa ett mysigt/vackert hem, nu när hon relativt nyligen flyttat. Hennes hus i Södra Frankrike hade inte suttit fel heller, härligt att få drömma sig bort :)

  • mariannese
    6 år sedan

    Jag skulle gärna se hur Fredrik Lindström själv bor efter att läst om hans show med Henrik Schyffert "Ljust och fräscht" som driver med begreppet. Har inte sett showen men har läst att han trivs bäst med motsatsen till det så nu skulle jag gärna se hur det ser ut hemma hos honom.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.