carinabe61

Slutfinish i vardagsrummet - hjälp!

Carina
6 år sedan
senast redigerad:6 år sedan

Vi har blåst ut hela vardrummet, slipat golv i mattlack, målat väggar i svag vanilj/beige nyans, målat tak och golvlister, vita taklister på g nu. Nya soffor samt stor matta är på plats, nya vita fönsterbänkar, tvn upphängd på väggen och ny mindre vit TV-bänk snart på plats. MEEEN... hur gör jag nu för att komplettera det sista...?? Har köpt takhängda gardinstänger, men vilken färg på gardinerna? Och vad ska jag ha i hörndelen bakom sofforna? Har ev tänkt två fristående ljusa bokhyllor på varje sida om hörnan bakom sofforna, samt ev en lampa/stor växt inne i hörnpartiet... Tavlor... enstaka eller flera i grupp?? Hjälp mig med era goda idéer, vill få färdigt snart! Hälsn Carina


Kommentarer (18)

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.