aleksi_ilmonen

Vad tror ni om vår styling före försäljning?

Aleksi Ilmonen
2 år sedan
senast redigerad:2 år sedan

Vi håller på att sälja vår lägenhet i Stockholm och anlitade stylist företag. Jag är själv ganska motstridig om resultatet, det är fint i sig men jag känner att det inte passar in i lägenheten stil så bra. Vad tror ni om detta? Jag bifogar ett före och efter foto. Ni kan se resten av stylingen i på hemnet här: https://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-3rum-vasastan-norrmalm-stockholms-kommun-radmansgatan-86-12148196

Kommentarer (6)

• Aleksi Ilmonen
    Författare
    2 år sedan
    Hej Sara,

Ja, jag tänkte en lite mera klassisk stil skulle passa bättre i lägenhetens karaktär. Dessutom känner jag att alla dessa låga möbler får takhöjden att kännas lägre.
    Det bästa svaret
  • Anna G
    2 år sedan

Tycker det passar superbra in, och blev väldigt snyggt! Jättefin lägenhet!

• Sara Norrman
    2 år sedan

Hej Aleksi, blir nyfiken på hur du tycker lägenheten borde sett ut – lite mer klassiskt kanske? Eller? Väldigt vackert hem, dock, på båda bilderna;)

• Tiina Virtanen
    2 år sedan
    Låga möbler brukar skapa en känsla av MER rymd, och det tycker jag de gör här med. Genom att ha en inredning som är enhetlig, så får rummen i sig också träda fram bättre. Även om era egna möbler är fina i sig så känns det mer rörigt för ögat på före-bilden, eftersom det är många olika stilar i samma rum. Målet med homestyling är ju att locka köpare, så det tycker jag de har lyckats riktigt bra med! En neutral bas, som lockar kunden att också kunna föreställa sina egna möbler i lägenheten!
  • PRO
    Lidby Living
    2 år sedan

Jättefin styling, helt rätt i tiden. Låga möbler gör att takhöjden blir högre så jag skulle säga 10 av 10 poäng:) Lycka till med försäljningen

• Sara Norrman
    2 år sedan

Förstår vad du menar Aleksi, tror att det är vinkeln och ljuset som förändrats i den andra bilden – men det ser ändå som sagt jättetrevligt ut!

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Genom att fortsätta använda vår hemsida eller app samtycker du till att Houzz-gruppen använder cookies och liknande teknologi för att förbättra vår produkt och service, ge mig relevant innehåll och göra min upplevelse personlig. Mer info.