birgittaqf

Rynkiga o skrynkliga lakan

birgittaqf
6 år sedan
Är så trött på alla sovrum i grått, vitt med skrynkliga lakan, inget ordentligt överkast o oftast en s. K. Trough lagd snett på sängen. Kalt blir det när det finns så mycket fina färger, älskar att se på engelska affärers sidor där färgkombinationer ger så mycker mer o skapar värme i sovrummet

Kommentarer (4)

  • Cajsa Carlson
    6 år sedan

    Jag är också trött på gråa sovrum och sugen på mönstrade sängkläder nu! Drömmen skulle ju vara att ha en säng med en massa olika Josef Frank-textiler.

  • Tiina Virtanen
    6 år sedan

    Instämmer helt - ser jag EN mäklarbild till med en pläd lite "nonchalant" slängd över ett sänghörn, så slänger jag nog ut datorn genom fönstret! Jag har klätt vår headboard med ett djungeltyg till att börja med, och medan jag kommer behålla de vita väggarna (det är en råvind med vitmålad murstock) så är planen att 'kötta på' med fler gröna växter - vitt och levande grönt är ju så fint ihop!

    PS: Det heter "throw" - trough är ett tråg/ho som man använder för att mata grisar mm ;-)

  • S C
    6 år sedan

    Oh ja - har i flera år avskytt den vit-grå trenden. jag vill ha FÄRG! Tycker att det behövs i vårt (vintertid) mörka land.

  • birgittaqf
    Författare
    6 år sedan
    Klart att det heter throw, var nog
Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Houzz använder cookies och liknande teknik för att anpassa min upplevelse med relevant innehåll och det bästa Houzz produkter och tjänster kan erbjuda mig. Genom att klicka 'Acceptera' accepterar jag detta, så som det vidare beskrivs i Houzz Cookie Policy. Jag kan avvisa icke-essentiella cookies genom att klicka 'Administrera preferenser'.