birgittaqf

Rynkiga o skrynkliga lakan

birgittaqf
18 November 2017
Är så trött på alla sovrum i grått, vitt med skrynkliga lakan, inget ordentligt överkast o oftast en s. K. Trough lagd snett på sängen. Kalt blir det när det finns så mycket fina färger, älskar att se på engelska affärers sidor där färgkombinationer ger så mycker mer o skapar värme i sovrummet

Kommentarer (4)

• Cajsa Carlson

Jag är också trött på gråa sovrum och sugen på mönstrade sängkläder nu! Drömmen skulle ju vara att ha en säng med en massa olika Josef Frank-textiler.

• Tiina Virtanen

Instämmer helt - ser jag EN mäklarbild till med en pläd lite "nonchalant" slängd över ett sänghörn, så slänger jag nog ut datorn genom fönstret! Jag har klätt vår headboard med ett djungeltyg till att börja med, och medan jag kommer behålla de vita väggarna (det är en råvind med vitmålad murstock) så är planen att 'kötta på' med fler gröna växter - vitt och levande grönt är ju så fint ihop!

PS: Det heter "throw" - trough är ett tråg/ho som man använder för att mata grisar mm ;-)

• S C

Oh ja - har i flera år avskytt den vit-grå trenden. jag vill ha FÄRG! Tycker att det behövs i vårt (vintertid) mörka land.

• birgittaqf
    Klart att det heter throw, var nog
Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Genom att fortsätta använda vår hemsida eller app samtycker du till att Houzz-gruppen använder cookies och liknande teknologi för att förbättra vår produkt och service, ge mig relevant innehåll och göra min upplevelse personlig. Mer info.