saranorrman

VINN! Biljetter till Stora Trenddagen 16 januari 2018

Sara Norrman
2 år sedan
senast redigerad:2 år sedan

Vill du ligga i framkant när det gäller de senaste internationella trenderna inom design, inredning, mode och mat?

Då ska du ta chansen att lyssna på Trendstefans föredrag på Vasateatern i Stockholm den 16e januari!

Houzz.se har två biljetter till ett värde av 998 kr att ge bort! Lägg in en kort kommentar om vad du mest ser fram emot, och varför, under 2018 nedan, så utser vi en vinnare.

En av trenderna heter Dusk, en rofull, seriös trend med fokus på det imperfekta. Foto © Trendstefan

Sista tävlingsdag är onsdag 10 januari. Föreläsningen sker 17.30-19.00, Vasateatern, Vasagatan 19, Stockholm. Vinnaren underrättas via meddelande på Houzz-profilen.

Tävlingsregler

Kommentarer (4)

• margareta_friberg
    2 år sedan

Hej jag har idéer till 1000! 2018 ska makens Mercedes lastbil inredas till "husbil. Ska även bygga/inreda ett nytt gästrum. Vad vore livet utan framtidsplaner o inredning?! Mvh MARGARETA Engström-Friberg Gräsmark 0705775419.

Sara Norrman thanked margareta_friberg
  • Erica
    2 år sedan

Åh vilken rolig tävling :D Jag har så mycket att se framemot 2018 när det kommer till inredning. Jag ser mest framemot att bli färdigutbildad inredare så jag kan börja hjälpa andra, samt ser jag framemot att fortsätta hjälpa min systers projekt i deras lägenhet. Kommer bli så fantastiskt kul :D mvh Erica Sjögren

• sarah_toresson
    2 år sedan
    Ändrades senast: {last_modified_time}2 år sedan

Hej,min bästis älskar inredning och det hjälper henne så mycket med hennes återhämtning från sin utmattning från 3år tillbaka, när hon sprang in i väggen. Hon älskar inredning och drömmer om att en dag få jobba med inredning. Påvägen dit så tar hon små steg i den riktningen. Just nu har hon börjat köpa olika möbler och renoverar och säljer, i sin egen takt. Hon älskar det. Det är ett så värdefullt intresse som vi delar, hon och jag. När vi ses och vi pratar om inredning lyfter både hon jag. Jag frågade henne om vi skulle köpa biljetter till detta event hos trendstefan och hon ville så gärna men kunde inte prioritera det ekonomiskt. Så nu när jag såg er tävling tänkte jag att det kanske ändå var meningen att vi skulle få gå ;) Jag vill så gärna se henne bli inspirerad och uppmuntrad, för hon blir så glad av sånt här och det är verkligen något hon brinner för. Så vad bättre än att ta med henne på detta evenemang för en inspiration-injektion! Kram till er för er fina site och alla bra saker ni gör! From Sarah with love! 0729432777

• majey
    2 år sedan

Kul tävling:) Nu har bägge ungarna flyttat hemifrån och mycket går att ordna till lite annorlunda. Nog för att jag saknar dem så, tur att de inte flyttat långt i alla fall. Men det ena rummet ska vi ha som gästrum och datarum, och i det andra får träningscykeln stå. Så det finns ändå gott om plats för dessa älskade barn om de vill övernatta hemma...Vårat eget sovrum ska vi göra om och det är nog det som står först i tur. Att få tapetserat och ändrat till en "normal" gardinstång är för mig prio ett, så jag slipper böket med de fruktansvärt dåliga stänger där är nu.

Men det största jobbet vi ska göra är badrummet som verkligen åren satt sina spår i..

Så mycket spännande är på g...

Sverige
Skräddarsy min upplevelse genom att använda cookies

Genom att fortsätta använda vår hemsida eller app samtycker du till att Houzz-gruppen använder cookies och liknande teknologi för att förbättra vår produkt och service, ge mig relevant innehåll och göra min upplevelse personlig. Mer info.