Vilken Ikea-produkt älskar du mest?
8 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (10)
- 8 år sedan
Relaterade diskussioner
Visa vad du gjort själv!
Kommentarer (10)Här är ett av mina diy projekt. Nog det jag blev mest stolt över. Hundens säng! En säng från sent 1800-tal hittades på loppis. Efter några timmars kärlek så blev det en riktig tron till våran hund!... Se merVad tycker du om doftljus?
Kommentarer (20)Har svårt för de flesta doftljus och skulle helst vilja kunna lukta på dem redan i affären. Värsta luktupplevelsen fick jag i entrén till en kursgård, höll på att storkna. Älskar annars parfym och har många. Odlar många doftande blommor och föredrar deras doft hemma, just nu heliotrop.... Se merHjälp med hallen!!
Kommentarer (20)Hej! Nu är inlägget lite gammalt men är nyfiken hur det blev till slut? Jag tänker mig som skulle vara fint är ett runt äldre bord ( någon hade gett det tipset tidigare)mitt på golvet med en modernare matta eller modernare runt bord i vitt eller svart med en orientalisk matta och en lite iögonfallande kristallkrona. Under spegeln en längre bänk tror jag skulle vara mer harmoniskt, gärna en stoppad bänk i någon färg för att mjuka upp allt det vita....men du har nog hunnit inreda för länge sen, men vore kul och veta hur det blev?... Se merVilken taklampa ska jag välja?
Kommentarer (22)Härligt att du kom till beslut och ett riktigt bra val. Belysning för bästa helhet brukar 'kräva' fler ljuskällor än mitt ovanför bordet. Ni önskar mer stämning och då kan enstaka spotlight mot tavlor/planscher,fönsterlampa plus dekorbelysning på vägg hyllsystem vara bra idé. Levande ljus vid middagen och nedsläckt taklampa då är det härligt med stämningsfullt ljus som punkt belysning ger. Bifogar favorit modell Cesta och spot från firma Pholc. Tips: Markera matplatsen även med matta. Lycka till med det nya!... Se mer- 8 år sedanÄndrades senast: 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedanÄndrades senast: 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore
Fler diskussioner

HH Inredning Finsnickeri